تصاویری از مادربورد iPhone5S منتشر شد !

شرکت ژاپنی سازنده قطعات به نام Moumantai سه عکس از آن چه که ممکن است مادربورد iPhone 5S (بدون نصب تراشه ها روی آن) باشد را منتشر کرده است . شکل این بورد بسیار شبیه بورد iPhone 5 بوده هرچند که تفاوت اندکی در منحنی لبه ی پایینی که محل حصار اسپیکر است مشاهده می شود .

iphone_5s_5_logic_boards_front

در تصویر بالا سمت راست مادربورد iPhone 5 به همراه اجزاء و چیپ های نصب شده بر روی آن (گرفته شده توسط iFixit) و در تصویر سمت چپ مادربورد احتمالی iPhone 5S را بدون قطعاتش مشاهده می کنید . اطلاعات کمی را می توان توسط این قسمت به دست آورد ، چیپ بعدی اپل از سری A کمی بزرگتر از چیپ فعلی A6 در iPhone 5 خواهد بود چون عرض بیشتری در مادربورد را اشغال کرده است .

iphone_5s_5_logic_board_rear

در تصویر بالا سمت راست نیز تصویر پشت مادربورد iPhone 5 را که توسط iFixit گرفته شده است مشاهده می کنید و در سمت چپ نیز چیپ iPhone 5S بدون نصب اجزا و چیپ ها را مشاهده می کنید .

انتظار می رود iPhone 5S اپل در حوالی سپتامبر امسال معرفی شود . با توجه به پتنت دو ساله بدنه اپل ، احتمالا iPhone 5S از نظر ظاهری شبیه iPhone 5 خواهد بود و بیشتر قطعات داخلی شاهد بهبود ها و تغییرات مهم و اساسی هستند و یک ویژگی کامل متفاوت و منحصر به فرد ممکن است سنسور اثر انگشت باشد که طبق شایعات در کنار دکمه هوم قرار خواهد گرفت .

منبع : MacRumors