بلوتوث ایربلو شرینگ (AirblueSharing) آیفون آیپاد آیپد برای iOS 7 آپدیت شد

آپدیت:توییک به نسخه 1.3.10  آپدیت شد.دوستان دقت کنید کنید . در فروشگاه موجود می باشد :‌ online.apple-shop.ir 

از خود سورس bigboss نیز میتوانید نصب کنید .

 

یکی از بهترین و با ارزش ترین توییک های سیدیا مخصولا برای ما ایرانی ها توییک ایربلوشرینگ  (AirblueSharing) می باشد ،‌ در واقع به کمک این توییک محشر می توانید دقیقا قابلیت بلوتوث دیوایس خودتان را به طور کامل فعال کرده و با تمامی گوشی ها یا کامپیوتر های دارای بلوتوث فایل های مختلف را ارسال و دریافت کنید . این توییک با نسخه 1.3.0 برای iOS 7 و حتی iPhone 5s – iPhone 5c -iPad air -iPad mini  آپدیت شد .

در مطلب با AirBlue Sharing بلوتوث را به دستگاه خودتون بیارید!   توضیحات بیشتری در مورد این برنامه داده شده است .

خوب قابل توجه تمامی کاربران بلوتوثی : آپدیت این توییک فعلا در خود سورس Bigboss موجود نیست و در سورس Repo.if0rce.com منتشر شده ، پس باز هم تمامی کاربرانی که نیاز به بلوتوث دارند می توانند از فروشگاه اپل شاپ این توییک را خریداری کرده و طبق آموزش های نصب توییک را روی دیوایس ثبت و سپس از سورس Repo.if0rce.com طبق تصویر زیر نصب کنید .

نکته : تنها نسخه اورجینال این توییک تست شده و به خوبی کار میکند که باید با پرداخت هزینه ای معادل 4.99 $ خریداری شود. در صورتی که نیاز به اکانت این برنامه دارید پس هرچه سریع تر از فروشگاه اپل شاپ  با قیمتی بسیار مناسب سفارش دهید . 

چگونه این بلوتوث را خریداری و نصب کنیم ؟‌

  • ۱- ابتدا وارد فروشگاه اپل شاپ شده  :  کلیک کنید online.apple-shop.ir  بلوتوث Airbluesharing را خریداری کرده و به صورت آنی اکانت را تحویل بگیرید . 
  • ۲ – سپس توسط آموزش نصب پکیج های اورجینال سیدیا  با اکانت دریافتی لاگین کرده و Link to youre device کنید .
  • ۳- بعد از کلیک روی Link to Your Device برنامه برای دیوایس شما خریداری و ثبت می شود. حالا باید سورس زیر را ادد کرده و برنامه Airbluesharing را نصب کنید .

 

قبلا خریداری کرده کردم الان تکلیف من چیست ؟  

آپدیت : فقط از داخل سورس bigboss نصب کنید !

کسانی هم که تا به حال خریداری نکردند و روی دیوایس انها ثبت نشده می توانند از online.apple-shop.ir سفارش داده و به صورت آنی تحویل بگیرند .