برچسبی برای تغییر ظاهر قاب Airpods به نخ دندان

سایز قاب Airpods اپل از نظر اندازه شباهت زیادی به نخ دندان دارد. این محصول اپل که قیمت نسبتا بالایی دارد می‌تواند یک هدف بسیار خوب برای دزدان باشد. اما یک برچسب 5 دلاری از سوی Etsy ارائه شده که این قاب را شبیه به نخ دندان می‌کند که قیمت چندانی ندارد.

این برچسب برای جلو قاب طراحی شده است. همه طراحی از جمله عبارت “Original Floss” در این برچسب قرار دارد و سعی شده که شبیه به برند معروف Oral B باشد اما به جای کلمه B، کلمه O قرار داده شده است که بسیاری در نگاه اول متوجه آن نمی‌شود. حتی اگر قاب Airpods خود را روی میز کار جا بگذارید، احتمال اینکه به سرقت برود بسیار کم است، چون بسیاری از دزدهای محترم برای یک نخ دندان که قیمت چندانی ندارد، ریسک نمی‌کنند. البته اگر همکاری داشته باشید که نیاز به نخ دندان داشته باشد، احتمالا به سراغ قاب Airpods شما برود.

برای یک محصول 159 دلاری، یک برچسب جالب 4.99 دلاری هزینه چندانی محسوب نمی‌شود. کاربرانی که امکان خرید را دارند می‌توانند با مراجعه به این لینک، این محصول را تهیه نمایند. به زودی فروشگاه اپل اپس نیز با محصولات متنوع در دسترس شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد و سعی می‌شود این گونه موارد خاص نیز برای فروش گذاشته شود.