آیفون 7 بدون برآمدگی دوربین و خطوط آنتن

زمانی که آیفون 6 رونمایی شد، بسیاری از کاربران از خطوط آنتن که در پشت دستگاه نمایان بود رضایت نداشتند و آیفون 6 تا حدودی از پشت شبیه به HTC One M8 بود. همان زمان دوربین بیرون آمده پشت دستگاه نیز برای بسیاری از طرفداران ناخوشایند بود.

حال شایعه جدیدی مطرح شده که در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل این خطوط قابل مشاهده نیستند. بهتر از آن دیگر خبری از دوربین برآمده نیست و دوربین همانند نسل‌های قبل از آیفون 6 خواهد بود. البته این خبر در همان روزی که خبری مشابه برای دوربین  گلکسی اس 7 منتشر شد، بر روی منابع خبری قرار گرفت!

گفته می‌شود: حتی اگر بر روی مدل جدید آیفون به دنبال این خطوط بگردید، قابل مشاهده نیستند اما این بدین معنی نیست که از گوشی حذف شده‌اند. این امکان وجود دارد که این خطوط تنها پوشش داده شده باشند، علاوه بر این برخی از خطوط آنتن بر روی لبه‌های بالایی و پایینی آیفون 7 قابل مشاهده هستند.

به طور کلی ظاهر آیفون 7 شبیه به مدل آیفون 6S است که آن هم خود شبیه به آیفون 6 می‌باشد. البته بدون پورت 3.5 م.م، آیفون جدید ممکن است نازک‌تر و در برابر آب مقاوم باشد، همچنین گفته می‌شود ظرفیت باتری نیز بالا رفته است. آیفون 7 پلاس احتمال دارد که یک نسخه با دوربین دوگانه داشته باشد که به گفته‌ی مینگ-چی کو یکی از آن‌ها دارای زوم اپتیکال است.