با SD Card های جدید شرکت TarDisk نگران کمبود فضای هارد خود نباشید

یکی از دغدغه های اکثر ما امروزه محدودیت جا برای نگه داری فایلهایمان اعم از عکس ، فیلم  و … است.این موضوع رمانی به سرحد خود میرسد که ما نیازمند فضا برای نصب اپلیکیشنهای مهم و ضروری خود باشیم ، چرا که با وجود هاردهای اکسترنال میتوان عکس و فیلم و فایلهای نوشتاری را به اسانی ذخیره کرد اما نصب برنامه ها نیازمند هاردی است که هم اندازه و حتی بیشتر از Storge داخلی کامپیوتر و لپ تاپ ما سرعت Read و Write داشته باشد.

خب خبر خوب اینست که اگر شما نیز از محصولات شرکت اپل همچون MacBook و یا iMac استفاده میکنید و در عین حال نیازمند فضای بیشتر برای برنامه هایتان هستید و در ضمن نمی خواهید که دستگاه شما برای افزایش هارد به دست تعمیرکاران بیافتد ، شرکت TarDisk برای شما محصول ویژه ای را تدارک دیده است.

Pear نام این محصول جدید  است ، با اینکه کمپانی TarDisk تا به حال محصولاتی دیگری را نیز در این زمینه تولید کرده اما عنوان میکند با اینکه Pear  یک SD Card است به واسطه ی تکنولوژی به کار رفته در ان به محض اتصال به درگاه SD کامپیوترتان بلافاصله با حجم هارد SSD داخلی مک بوک شما اصطلاحا Merged (ترکیب) شده و بنابراین یک فضای یکپارچه را در اختیارتان قرار میدهد.علاوه براین به علت یکپارچگی بوجود امده این دستگاه طوری فایلها را مرتب میکند که موارد بیشتر مورد استفاده را بر روی هارد اصلی نگه داری میکند و مابقی را به درون خود انتقال میدهد.

3infront_0

سرعت Read و Write نیز بر  اساس هارد اصلی شما برای این محصول اعمال و تنظیم  میشود  ، در عین حال با داشتن قابلیت ذخیره سازی Time Machine (ماشین زمان برای بکاپ گرفتن از برنامه ها ) میتواند هر موقع که هارد اصلی شما دچار مشکل شد دیتاهای شما را باز گرداند.

اینها فقط بخش کوچکی از امکانات به کار رفته در این وسیله بود ، علاوه بر اینها شکل ظاهری الومینیومی و کانکتورهایی از جنس طلا به منظور اتصال بی نقص به درگاه SD در مک نیز از جمله ویژگیهای فیزیکی و ظاهری این وسیله ی ارزشمند هستند.

TarDisk این محصول خود را در ۲ مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۴۹ دلار و ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد ، که البته به نسبت هاردهای SSD متداول در بازار مقداری گرانتر است.

در ضمن برای خرید و اطلاعات بیشتر نیز میتوانید به سایت این شرکت نیز مراجعه کنید.