بازی فوق‌العاده The Whispered World Special Edition [پیشنهاد اپل اپس]

The Whispered World Special Edition یک بازی ماجراجویی است، که ابتدا برای کنسول PC منتشر شد و پس از مدتی کمپانی سازنده _Daedalic Entertainment Gmbh_ نسخه سازگار با سیستم عامل iOS را عرضه کرد. به یک سفر فوق‌العاده پر از ماجراجویی‌ها متنوع بروید ….

سدویک شخصیت اصلی داستان و قهرمان ماست، قهرمانی با سرنوشتی بسیار متفاوت با سایر قهرمانان. وی که یک دلقک می‌باشد به همراه خانواده و سیرک خودشان به سراسر دنیا سفر می‌کنند. اما برای او در این میان هیچ چیز جذابی وجود ندارد. وی مکرراً کابوس‌های شبانه‌ای را می‌بیند که این مسئله او را بسیار آزار می‌دهد. پیشگویی خبر از نابود شدن دنیای او می‌دهد. اما اطلاعات کمی از این پیشگویی به دست می‌آید و به نظر می‌رسد دلیل اصلی نابود شدن دنیا همین سدویک خواهد بود! او که یک دلقک جوان است اغلب موارد شاد نیست. در خواب سدویک یک موجود عجیب و غریب آبی با وی صحبت می‌کند و با توجه به گفته‌های شانا که نام پیشگو داستان است، او همراه با حیوان خانگی خود Spot که دارای توانایی‌های خاص است وارد یک ماجراجویی بزرگ خواهد شد. در این سفر ماجراجویانه خطرات بسیار زیادی انتظار سدویک را می‌کشند، سدویکی که می‌خواهد یک تنه دنیایی که محکوم به نابودی است را نجات دهد.

ویژگی‌ها بازی The Whispered World Special Edition :

  • طراحی تمامی کنترلرهای بازی برای آیپد
  • حل پازل‌های مرموز و شگفت انگیز
  • تجربه یک داستان فوق‌العاده با شخصیت‌های به یاد ماندنی
  • آشنایی با تعداد بسیار زیادی از شخصیت‌های شگفت انگیز در یک دنیای فوق‌العاده زیبا
  • با تفسیر صوتی بازی توسط نویسنده‌های بازی Poki و Marco Hüllen به زبان آلمانی همراه با زیرنویس و یا زیرنویس انگلیسی
  • و ….

این بازی با قیمت 7.99$ در اپ استور به فروش می‌رسد که می‌توانید نسخه کرک آن را از اپل اپس با لینک مستقیم دریافت نمایید. The Whispered World Special Edition به کسانی که به بازی‌هایی ماجراجویانه و پر از رمز و راز علاقه دارند پیشنهاد می‌گردد.

توجه: این بازی برای اجرا شدن نیاز به آیپد 4 و یا آیپد مینی 2 و بالاتر از آن‌ها نیاز دارد. دستگاه‌های قدیمی‌تر پشتیبانی نمی‌شوند.