بازی فوق‌العاده Star Wars™: Galaxy of Heroes منشر شد [پیشنهاد اپل اپس]

Star Wars™: Galaxy of Heroes – مطمئناً همه شما کمپانی صاحب نام Electronic Arts یا همان EA را می‌شناسید. شرکتی که بیش از 30 سال است در عرصه بازی‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. تمام بازی‌هایی که با همکاری این کمپانی ساخته می‌شوند، طرفداران بسیار زیاد را در دنیا دارد. همین بازی Star Wars™: Galaxy of Heroes که در این پست به شما عزیزان معرفی می‌کنیم با همکاری لوکاس فیلم -lucas film- ساخته شده و در حدود یک هفته پیش بر روی اپ استور قرار گرفت و تا این لحظه 68،359 نفر تنها به آن امتیاز داده‌اند، حال کسانی که دانلود کرده و امتیاز نداده به کنار! این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5 است که با وجود تعداد زیاد امتیاز دهندگان، می‌تواند مهری قطعی بر کیفیت این بازی باشد.

این بازی رایگان از فیلم Star Wars™: The Force Awakens -جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد که در همین سال 2015 منتشر شد- الهام گرفته است و شخصیت‌های سه گانه اصلی جنگ ستارگان و سریال‌‌های تلوزیونی مرتبط همانند Star Wars: The Clone Wars و Star Wars Rebels در این بازی حضور دارند.

شخصیت‌های مورد علاقه خود در جنگ ستارگان (از هر دوره‌ای) همانند لوک اسکای‌واکر، هان سولو، دارث ویدر و … را جمع آوری کنید و مخالفان خود را در یک نبرد حماسی در سبک RPG نابود کنید. تیم خود را بسازید و با استفاده از استراتژی‌های حرفه‌ای جنگ‌های سراسر کهکشان را به نفع خود به پایان بدهید و به یک افسانه تبدیل شوید. شما می‌توانید در هر دو سمت جنگ ستارگان تیم خود را تشکیل دهید و از قهرمانان و شخصیت‌های دیگر دنیای جنگ ستارگان استفاده کنید. استراتژی و شخصیت‌های خود را انتخاب کنید و وظایف آنان را با توجه به توانایی‎هایشان تعریف کنید و جوخه‌ای بسیازید که هرگز قبلا وجود نداشته است. در این انتخاب‌ها باید بسیار دقت به خرج دهید چون هر قهرمان دارای ویژگی و توانایی‌های منحصر به خود است.

برای به پیش بردن اهداف خود باید قهرمانان قدرتمند خود را همواره آموزش دهید و با تصمیم گیری‌های تاکتیکی به جا و تجهیز آنان با اداوات قدرتمند آسیب پذیری آنان را کمتر کنید. باید برای رهبری قدرتمند در تیم خود توانایی‌های ویژه را نیز از یاد نبرید و آن‌ها را برای استفاده باز کنید. ماموریت‌های حماسی در مکان‌هایی همانند Hoth , Bespin, Tatooine, Coruscant و فراتر از آنان در انتظار شماست. شخصیت‌های ویژه‌ای نیز از طریق بازی و مبارزه در سمت‌های نور و تاریکی باز می‌شوند.

ویژگی‌های بازی Star Wars™: Galaxy of Heroes :

  • وجود بیش از 60 شخصیت مختلف
  • مبارزه در مکان‌های افسانه‌ای همانند Hoth , Bespin, Tatooine, Coruscant
  • جمع آوری قهرمانان مورد علاقه خود
  • ساختن تیم منحصر به فرد
  • قابلیت اجرا انواع استراتژی‌ها
  • قابلیت تمرین و ارتقا قهرمانان
  • و ….

Star Wars™: Galaxy of Heroes را به صورت رایگان می‌توانید از اپ استور و یا اپل اپس دریافت کنید، دقت داشته باشید که این بازی دارای پرداخت درون برنامه‌ای می‌باشد.