بازی فوق‌العاده LEGO® Ninjago™: Shadow of Ronin منتشر شد [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

مطمئناً با سری بازی‌های Lego که اخیراً نیز تعداد آن‌ها رو به افزایش هستند، آشنایی دارید. Lego در اصل نام یک کمپانی دانمارکی است که از سال 1932 توسط یک نجار پایه گذاری شد. همگی ما در کودکی آجرهای خانه سازی را یادمان است، آن‌ها همان ایده اولیه کمپانی Lego بوده‌اند، که به مرور زمان پیشرفت کردن و طرح‌های خلاقانه‌تری ارائه شد. حال از شخصیت‌های لگویی فیلم‌ها و بازی‌های متعددی ساخته می‌شود.

بهترین نسخه منتشر شده پیرامون این شخصیت‌ها را می‌توان همین LEGO® Ninjago™: Shadow of Ronin™ دانست که از سمت Tom Stone یکی از مسئولان استودیو سازنده بازی نیز بسیار ستایش شده است.

یک تهدید جدید در نینجاگو وجود دارد، نام او رونین است. او با کمک ارتش سامورایی‌های خبیث خود تمام خاطرات نینجاها را با استفاده از یک سلاح باستانی به نام شمشیر ابسیدین دزدیده است.

در LEGO® Ninjago™: Shadow of Ronin™-لگو نینجاگو، سایه رونین- شما باید به نینجاها برای به دست آوردن مجدد خاطراتشان و به قدرت رسیدن آنان کمک کنید، آن هم قبل از اینکه رونین نقشه خود را کامل کند و شر را بیش از این در نینجاگو گسترش دهد.

ویژگی‌‌های LEGO® Ninjago™: Shadow of Ronin™ :

  • کاوش در نینجاگو: در مناطق نینجاگو که همگی همان مناطق موجود در سریال LEGO Ninjago: Masters of Spinjitsu می‌باشند، بجنگید؛ مناطقی همچون Ice Temple (معبد یخ)، Toxic Bogs (باتلاق‌های سمی) و Chen’s Island  (جزیره چن).
  • سلاح‌های ابسیدین: رازهای این ابزار باستانی که در عین حال قدرتمند نیز هستند را کشف کنید.
  • افراد شرور قدیمی: دفاع در برابر دشمنان شناخته شده نینجاگو، از جمله ماریچ، نیندرویدس و …
  • وسایل نقلیه جذاب: رانندگی با ماشین، پرواز و رد کردن مراحل با مجموعه‌ای هیجان انگیز از مواردی همچون دوچرخه، جت، رباط و حتی اژدها!
  • قدرت اسپینجتزو: آزاد کردن یک عنصر گردباد برای از بین بردن دشمنان و باز کردن راه خود و حل پازل‌ها
  • بهبود یافتن کنترل بازی

اگر به بازی‌های سبک لگو علاقه دارید این بازی به شدت پیشنهاد می‌گردد.