بازی خارق‌العاده The Room Three [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

[آپدیت شد]

همانطور که لحظاتی پیش اعلام کردیم، نسخه سوم The Room با عنوان The Room Three منتشر شد.

پس از انتخاب نسخه اول بازی به عنوان بازی برتر سال توسط اپل در 2012 و قرار گرفتن نسخه دوم در لیست بهرین‌های اپ استور در سال‌های 2013 و 2014 ،با کوله باری از تجربه و خلاقیت‌ها Fireproof Studios کاربران را با ارائه The Room Three سورپرایز کرد.

به اتاق سه -The Room Three- یک بازی پازل فیزیکی در جهان زیبای لمسی خوش آمدید.

در یک جزیزه دور افتاده هستید، شما باید از همه توانایی‌های خود برای حل پازل و معماها که  یک سری آزمایشات یک شخص مرموز است، استفاده کنید، شخصی که تنها به عنوان ”هنرمند” شناخته می‌شود و رد دیگری از او نیست.

این بازی برای شروع بسیار راحت است ولی رفته رفته به سختی‌های آن اضافه می‎‌شود، از ترکیب منحصر به فرد پازل‌ها با یک رابط کاربری ساده لذت ببرید. The Room Three یک تجربه لمسی فوق‌العاده است، به طوری که شاید احساس کنید همین حالا اقلام درون بازی را لمس می‌کنید. در محیط‌های بسیار زیبا و جدید بازی خود را گم خواهید کرد.

در تمامی قسمت‌های بازی می‌توانید در فضا بچرخید، زوم کنید و موارد بسیار زیادی را برای کشف اسرار مورد برررسی قرار دهید. یکی دیگر از نقاط قوت این بازی، صدا گذاری فوق‌العاده آن است، موسیقی فراموش نشدنی با جلوه‌های صوتی بی‌نظیر یک موسیقی متن عالی را رقم زده است.

این بازی با توجه به تصمیمات شما پیش خواهد رفت و با انتخاب‌های خود پایان دستان را رقم می‌زنید. The Room Three همچنین از گیم سنتر و iCloud پشتیبانی می‌کند و می‌توانید روند بازی را در چند دستگاه مختلف به جلو پیش ببرید. انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، برزیل، ترکیه و روسیه زبان‌هایی هستند The Room Three از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

ویژگی‌های The Room Three :

  • داستان قوی و جذاب
  • معما و پازل‌های متنوع
  • رابط کاربری ساده و گیم پلی منحصر به فرد
  • صدا گذاری بی‌نظیر و فراموش نشدنی
  • پشتیبانی از گیم سنتر و iCloud
  • پشتیبانی از 9 زبان زنده دنیا
  • و ….

اخطار: با توجه به گرافیک بالای بازی، The Room Three با آیپد 1، آیفون 4 و قبل‌تر، آیپاد تاچ 4 و قبل‌تر سازگار نیست. ما پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را بر روی دستگاه‌های آیفون 5 و بالاتر، آیپد 3 و بالاتر اجرا کنید. بر روی دستگاه‌های آیپد 2، آیپد مینی 1 و آیفون 4s ممکن است مشکلاتی رخ دهد.