باربارا استرایسند: iOS 10 در 9 مهر عرضه می‌شود!

کسانی که با سینمای و موسیقی آمریکا آشنایی دارند مطمئناً با خواندن تیتر تعجب می‌کنند! باربارا استرایسند همان ستاره 74 ساله آمریکایی است، که روز عرضه iOS 10 را در یک مصاحبه لو داده است. او به مخاطبین رادیو، روز 30 سپتامبر (9 مهر) را برای عرضه iOS 10 گفته است که به احتمال زیاد نمی‌تواند درست باشد اما او چگونه به این تاریخ رسیده است؟!

باربارابا با تلفظ نامش توسط سیری از زمانی که با آیفون 4s عرضه شد، مشکل داشت. سیری S وسط نام او را همانند Z تلفظ می‌کرد و این ستاره کاری را کرده که شاید هر فردی دیگری با این موقعیت انجام می‌داد. او مستقیما با مدیرعامل اپل، تیم کوک، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کرده است.

فرد پر مشغله‌ای مثل تیم کوک، زمانی که متوجه می‌شود باربارا پشت خط است به تماس پاسخ می‌دهد. باربارا در مصاحبه خود اشاره کرد که تیم کوک در رابطه با این مشکل گفته در به روزرسانی بعدی در 30 سپتامبر برطرف خواهد شد.

اما یک مسئله‌ای در رابطه با این تاریخ وجود دارد. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که به صورت پیشفرض دارای iOS 10 هستند طبق شایعات در 23 سپتامبر عرضه خواهند شد. دستگاه‌های قدیمی‌تر باید قبل از این تاریخ به روزرسانی را دریافت کنند. احتمال دارد که خانم استرایسند تاریخ را اشتباه کرده باشد و یا تیم کوک به روزرسانی بعدی مثل iOS 10.0.1 را گفته باشد که ممکن است برای 30 سپتامبر و برطرف کردن مشکلات احتمالی پیش‌بینی کرده‌اند.

منبع: NPR