اینستاگرام قلابی را ریپورت کنید ! صفحه رسمی اپل اپس را دنبال کنید

چند ماه جهت خدمت به شما عزیزان و پوشش اخبار مطالب سایت در اینستاگرام هم صفحه ای ایجاد کردیم  که تا الان ۱۳ هزار فالوور داشتیم ولی هم اکنون اعلام می کنیم این صفحه توسط نویسنده و مسءول  اینستاگرام اپل اپس سوء استفاده شده و سرقت رفته هست .

صفحه اپل اپس با گذشت چند ماه به کمک شما سروران عزیز و مطالب مفید سایت توانسته بود بیش از ۱۴ هزار دنبال کننده داشته باشد که متاسفانه به دلایل بی لیاقتی و خیانت مسءول صفحه سرقت رفته است  ( ناگفته نماید ایشان با جواب دادن به سوال های کاربران سوء استفاده های بسیار خلاف و زشتی از بعضی کاربران می کردند ).

آپدیت :‌

کاربران فهیم اپل اپس لطفا دقت کنید . در صفحه قبلی متاسفانه همین اقای سوء استفاده گر تصاویری از چت با بنده منتشر کرده که خیلی از کاربران هم جای شک افتاند یا فکر میکنند اقای صالح تا الان ۲۰۰۰ مطلب زحمت کشیدند نوشتند . ایشون فقط کپی کاری میکردند و صفحه رو سرقت کردند ، حتی درخواست ۵۰۰ هزار تومان هم برای پس دادن کردند ولی چون ما قبول نکردیم ایشون فتنه گری کردند . توضیح و شفاف سازی این موضوع کار سختی نیست !‌ ساخت اسکرین شات و چت قلابی فقط ۵ دقیقه کار داره به کمک فتوشاپ …. اقایون الان ۲۰ سال پیش نیست که بعضی افراد زود باور  یا حتی سواد فتوشاپ ندارند وفکر میکنند تصاویر واقعی هست !‌ تماما ساختگی هست و ایشون فقط و فقط فتنه درست کردند که به زودی صفحه قلابی اپل اپس هم بلاک خواهد شد . 

 

توجه : اگر دقت کرده بودید ایشان تمام پست های سایت را بدون هیچ گونه نمایشی که مطلب از اپل پس بوده فقط با ویرایش عکس  آن به اسم خودشان داخل صفحه اینستاگرام اپل اپس  قرار می دادند و هیچ خروجی برای سایت اپل اپس نگذاشته بودند که نشان از سوء استفاده از گرفتن تبلیغات و معروفیت خودشان از مطالب و اسم اپل اپس بوده است  .

از هم اکنون  اعلام می کنیم صفحه قبلی اپل اپس که با اسم :‌ Appleappsir ساخته شده بود ، کاملا دزدی و قلابی می باشد و خواهشمندیم هرچه سریع تر این صفحه را ریپورت و بلاک کنید .

صفحه قلابی و سرقت شده اپل اپس با کلاهبرداری و جعل ، کپی مطالب اختصاصی اپل اپس حتی هم اکنون هم در حال به روز رسانی هست !‌ لطفا حتما و حتما این صفحه را Report کنید عزیزان،  تا اینگونه افراد به به جزاء کار خودشان برسند .  

توجه :

صفحه اینستاگرام قلابی و سرقت شده اپل اپس :‌ AppleAppsir@  (‌لطفا Report کنید ) 

صفحه اینستاگرام اصلی اپل اپس هم به زودی ساخته و در همین مطلب اعلام می شود .

دوستان عزیز بابت این مطلب بسیار عذر خواهیم و فقط هدف از ایجاد آن  اطلاع رسانی و بلاک شدن صفحه اینستاگرام قلابی و دزدی اپل اپس بود .