اپ های پیشنهادی اپل اپس: سری دوم

امیدوارم از سری اول اپ های پیشنهادی اپل اپس خوشتون اومده باشه این بار میخواهیم 5 برنامه و بازی دیگر را برای شما معرفی کنیم و پیشنهاد ویژه میکنم که همه ی انها را تجربه کنید.

اپ های پیشنهادی اپل اپس : سری دوم

Lara Croft GO

Lara Croft GO
Lara Croft GO

دقیق همانطور که SQUARE ENIX Ltd گفته بود در روز 27 اگوست این بازی عرضه میشود و مثل همیشه اپل اپس برای اولین بار این بازی را با لینک مستقیم بر روی سایت قرار میدهد.

Lara Croft GO تجربه‌ای بی نظیر، غیرقابل تکرار، در فضایی چشم نواز و موزیکی روح بخش خواهد بود. تمام ویژگی های خوب بازی Hitman Go به صورت تشدید شده در این بازی وجود دارد.

Square Enix گفته است که Lara Croft تمام ویژگی های اصلی از جمله فضاهای اسرارآمیز باستانی، معماهای چالش برانگیز، دشمنان و تله های مرگبار و انبوهی از حرکات و اکشن های هیجان انگیز در Lara Croft Go وجود دارد و طرفداران آن، تجربه‌ای لذت بخش را پشت سر خواهند گذاشت.

Lara Croft GO همانند Hitman Go دارای سبک ماجراجویی – پازلی خواهد داشت که در دنیایی فوق العاده به نمایش گذاشته میشود.

***ویژگی های بازی***

  • دارای موسیقی و صداهای زیبا
  • دارای کنترل ساده فقط با کشیدن دست به سمت جهت های مختلف
  • جنگیدن با دشمنانتان و فرار کردن از تله های مرگبار
  • حل کردن بیش از 75 پازل مختلف و فکری در 5 قسمت
  • جمع کردن اثار باستانی و ازاد کردن تجهیزات جدید باری لارا

دانلود برنامه با لینک مستقیم و رایگان از اپل اپس

لینک آیتونز

First Touch Soccer 2015

First Touch Soccer 2015
First Touch Soccer 2015

روز به روز بازی های فوتبال برای دیوایس های مختلف بیشتر و بیشتر میشود از بین اینها محبوب ترینشان فیفا میباشد که میلیون ها نفر از ان استفاده میکنند در این مطلب قصد داریم بازی دیگر به شما معرفی کنیم که میتوان ان را جزو پنج بازی برتر در سبک فوتبال دانست.

به میلیون ها کاربر First Touch Soccer 2015 بپیوندید و یک بازی فوق العاده را تجربه کنید.

  • باشگاه خود را رهبری کنید و جزو برترین باشگاه ها بروید: تیم خود را کنترل کنید قرارداد های جدید با بازیکنان جدید ببندید در مود مدیریت بازی.
  • گرافیک و انیمیشن های فوق العاده: First Touch Soccer 2015 یک بازی فوق العاده با گرافیک و انیمیشن های عالی میباشد که حس یک بازی واقعی را به شما میدهد.
  • هوش مصنوعی خوب و گیم پلی ای عالی: شما میتوانید در مقابل کامپیوتر بازی کنید ولی نه هر کامپیوتری، این بازی دارای هوش مصنوعی بسیار بالایی میباشد و استادانه شمارا میبرند!
  • مسابقات روزانه برای چالش کشیدن شما

حتما این بازی را به عاشقان فوتبال پیشنهاد میکنم.

این بازی را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

لینک آیتونز

iBomber Defense Pacific

iBomber Defense Pacific
iBomber Defense Pacific

iBomber Defense Pacific یکی از هیجان انگیز ترین و اعتیاد اور ترین بازی های موجود در اپ استور میباشد که برای تمامی دیوایس ها منتشر شده است و محبوبیت خاصی در همه ی سیستم عامل ها دارد.

همچنین این بازی جوایز زیادی برنده شده است و نقد های مثبتی در موردش شده است و در IGN لغب بهترین بازی Tower Defence را دارد.

یک بازی استراتژی کامل; شما در این بازی باید از پایگاه خود دفاع کنید و نگذارید دشمن وارد قلمرو شما شود، هر مرحله ای که میبرید و به جلو میروید دشمن سلاح های خود را قوی تر میکند و در این لحظه شما هم دست به کار میشوید و سلاح های خود را آپگرید میکنید.با این بازی به هیچ وجه حوصله تان سر نمی رود و میتواند ساعت ها با گیم پلی زیبایش و هیجان هایی که در بازی دارد شما را سرگرم کند.

واقعا iBomber Defense Pacific را میتوان یکی از بهترین بازی های دفاعی دانست که تا به حال منتشر شده است این بازی دارای زمین های زیادی از جمله جنگل،دریا و… میباشد که زیبایی بازی را چند برابر میکند.

این بازی را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

لینک آیتونز

Panzerkampf 3

Panzerkampf 3
Panzerkampf 3

Panzerkampf 3 یک بازی فوق العاده اکشن کلاسیک میباشد که سبک خاصی دارد و از گرافیک و انیمیشن های جالب استفاده شده.شما اخرین بازمانده از ماموریتتان میباشید در پشت خط دفاعی دشمن شما بهترین تانک دشمن را دزدیده اید و کنترل ان را به دست گرفته اید که با سلاح های مرگباری مسلح شده است.ولی در این بازی هنوز هم شرایت بر ضد شما میباشد پس هر چقدر که میتونید دشمن را با این تانک قدرتمند نابود کنید.

این بازی را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

لینک آیتونز

Dolphin Browser Pro

Dolphin Browser
Dolphin Browser

Dolphin Browser را میتوان جزو بهترین مرورگر های آی او اس دانست محیط کاربری این مرورگر بسیار زیبا میباشد و میانبر هایی که در داخل برنامه به کار رفته است وب گردی شما را سریع تر میکند.میلیون ها نفر از این مرورگر استفاده میکنند شما هم به انها بپیوندید.

***ویژگی های Dolphin Browser***

  • اشتراک گذاری راحت:شما به راحتی میتوانید از Dolphin Browser صفحات خود را در توییتر، فیسبوک و یا با ایمیل به اشتراک بگذارید، یا محتوای ان را ذخیره کنید.
  • همگام سازی:با این برنامه میتوانید تاریخچه، بوکمارک،پسورد و… را به موبایل دیگر یا به کامپیوتر خود انتقال دهید.
  • کشیدن اشکال مختلف:یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که شما میتوانید با کشیدن اشکال مختلف به سایتی که شما قبلا ذخیره کرده اید برود و فقط کافی است یک شکل را بکشید و ان را برای یک سایت قرار دهید تا از این به بعد اسم سایت را تایپ نکینید و فقط شکل را بکشید تا وارد شوید.

این برنامه شامل ویژگی های دیگری هم میشود و میتوانید یک تجربه خود از وبگردی داشته باشید.

این بازی را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

لینک آیتونز

امیدوارم از قسمت دوم اپ های پیشنهادی اپل اپس لذت برده باشید منتظر سری سوم این مجموعه باشید، حتما نظرات خود را در مورد این بخش جدید به ما بگویید.