اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [20 دی]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 20 دی رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 12 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Goosebumps Night of Scares – 1.99$: بازی که الهام گرفته از فیلم اکران شده در سال 2015 و در اصل کتاب منتشر شده در دهه 1990 است. ژانر اصلی این بازی ترسناک می‌باشد اما ترسی که با ایده‌های خنده دار تلفیق شده است. برای فرار از ترس و در اصل زنده ماندن باید کارهایی زیادی را انجام دهید، از مخفی شدن گرفته تا حل معماهای مختلف. درست است که برخی شخصیت‌های موجود در بازی حالتی کودکانه پسند دارند اما مطمئن باشید این بازی اصلا مناسب سنین پایین نیست. داستان بازی و روند پیش روی آن نیز بسیار جذاب و گیرا است و در کنار آن ترس موجود در بازی مطمئنا تجربه خوبی برای طرفداران این سبک خواهد بود.

Stickman Volleyball 0.99 : یک بازی والیبال با حضور Stickman ها. برخی از ویژگی‌های بازی: فصل‌های مختلف (فصل کوتاه، متوسط، کامل، جام Djinnworks، تور اروپا و …)، حالت بازی سریع و آموزشی با در نظر گرفتن قوانین والیبال، 36 تیم والیبال، 24 مکان مختلف برای بازی، 4 سطح مختلف برای بازی، نمایش آمار بازی، کنترلرهای ساده در عین حال قدرتمند، به کاری گیری انیمیشن‌های 60 فریم در ثانیه برای بازی، … . کمپانی سازنده این بازی ید طولایی در ساخت بازی‌ها با حضور Stickmanها دارد و می‌توان این بازی را در رده خود قدرتمندترین بازی دانست.

Battle Riders 4.99 : یک بازی ماشین جنگی فوق‌العاده که خوشبختانه هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای را ندارد. در این بازی 7 اتومبیل منحصر به فرد حضور دارند که با روند بازی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. این ماشین‌ها قابلیت سفارشی سازی و ارتقا را دارا هستند. همچنین 5 نوع سلاح مختلف همانند مسلسل و موشک در اختیار شما هستند. برخی از ویژگی‌های بازی: 6 حالت مختلف مسابقه، پشتیبانی از گیم سنتر، سازگاری با دستگاه‌های قدیمی از آیفون 3gs به بعد، چالش‌های متنوع و …

Quick Drafts for iPad – Notes, Tasks and Shopping List 3.99

Daily Scheduler – 3CYCLE 2.99

I Ching: The App of Changes 1.99

iCal Widget 1.99

#Remix 0.99

Run 5K PRO! Ready Training Plan, GPS Track & Running Tips by Red Rock Apps 0.99

Simply Piano by JoyTunes 9.99

Archimedes Calculator 4.99

eBook Time Machine: Age of the Emperors 0.99

تخفیف خورده‌ها:

Avernum 6 HD 6.99=>2.99 : یک بازی حماسی، با تلفیق سبک فانتزی-ماجراجویانه که به همراه داستان جذابش شما را مدت‌ها سرگرم خواهد نمود. این بازی بیش از 30 ساعت گیم پلی دارد. به مکانی در اعماق زمین، به Avernum سفر خواهید کرد. سرزمینی پر از زندان‌ها، هزارتو ها و جنگ‌های همیشگی. مجموعه‌ای از حوادث دست به نابودی میهن شما می‌زنند، قحطی و جنگ کشور را در بر گرفته است. تنها امید مردم شما هستید و باید قدم‌های محکمی برای پایدار نگه داشتن کشور بردارید.

iConnectHue 4.99=>3.99

iConnectHue HD 4.99=>3.99

Oddworld: Munch’s Oddysee 4.99=>2.99

Haunted Manor 2 – The Horror behind the Mystery – FULL (Christmas Edition) 2.99=>0.99

جدیدها:

بازی Halfpipe Hero به صورت رایگان: یک بازی اسکیت بورد ساده و اعتیاد آورد! ویژگی‌های بازی: گیم پلی بسیار ساده، تمامی حرکت‌ها با یک تپ صورت میگیرد، حرکات نمایشی متعدد، قابلیت ذخیره حرکت‌های خود در قالب فایل gif، باز کردن قهرمانان و مکان‌های مختلف، به چالش کشیدن دوستان، گرافیک الهام گرفته از بازی‌های قدیمی و … . این بازی به صورت رایگان عرضه شده است ولی برای حذف تبلیغات‌های محیط بازی باید پول پرداخت کنید.

رایگان رایگان

بازی Basket Fall – Endless Dunking Sim به صورت رایگان

بازی Swing به صورت رایگان

برنامه SnapHacker Free: Upload snap save pics & screenshot & story video on snapchat با قیمت 0.99

برنامه FancyKey Pro – Personalize your keyboard with cool Fonts, colorful Themes and beautiful Emoji Art به صورت رایگان