اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [17 دی]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 17 دی رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 10 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Localscope – Find places and people around you 2.99 : در محیط اطراف خود کاوش کنید، کاوشی که هرگز مثل گذشته نیست. پیدا کردن مکان‌ها، مردم و اطلاعات با استفاده از برچسب‌های جغرافیایی که از منابع مختلف همانند موتورهای جستجو محلی، شبکه‌های اجتماعی و …. . انتخاب شده به عنوان بهترین برنامه جهت یابی در سال 2011، برترین برنامه هفته و عناوین دیگر. این برنامه از زبان‌های انگلیسی، عربی، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، سوئدی، تایلندی، چینی سنتی و ترکی پشتیبانی می‌کند. با یک جستجو ساده می‌توانید از تمامی نتایج به دست آمده از منابع مختلف به صورت همزمان بهره ببرید. Localscope از بیش از 50 منبع و برنامه مختلف برای جمع آوری نتایج استفاده می‌کند.

Chain Breaker 0.99 : زمان شکستن زنجیرها فرا رسیده است و باید به آزادی فکر کرد، باید همین حالا اقدام کنید. به عرصه تاریکی خوش آمدید، گاو جادویی توسط جادوگر بدجنس به سرقت رفته است. شما باید به شوالیه کمک کنید تا این گاو را نجات دهد. از موانع عبور کرده، پازل‌ها را حل کنید، دشمنان را شکست دهید و … تا به هدف نهایی خود برسید. برخی از ویژگی‌های بازی: گیم پلی منحصر به فرد مبتنی بر فیزیک، بازی 2D رانر، شخصیت‌های با مزه و …

Photo fx 0.99 : نرم افزاری با ابزار مختلف برای اصلاح تصاویر و استفاده از 878 الگو مختلف برای استفاده بر روی عکس‌ها. برخی از ویژگی‌های برنامه: قابلیت برش و چرخش تصاویر، قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی، اضافه کردن نور طبیعی با 117 الگو مختلف، قابلیت اثر گذاری روی تصاویر با استفاده از: رنگ، کلون، بلور، سیاه و سفید، حذف قرمزی چشم و موارد مختلف دیگر، پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن بالا تا 3300 پیکسل و …

Wordfolio 1.99

Perfect Me – the best manager self-control and daily tasks. 2.99

Lottery Live – Powerball, Megamillions And State Lotto Results 2.99

BoxMovie Free for Movies 2.99

Dukan Diet Pro – Recipes to Lose Weight 3.99

CPI 5.99

DailyArt PRO – your daily dose of art masterpieces – best classic, modern and contemporary artworks 4.99

تخفیف خورده‌ها:

Surgeon Simulator 4.99=>0.99 : یک بازی با ایده‌ای خاص! شبیه سازی جراحی. شما مسئول جراحی بد شانس‌ترین آدم دنیا هستید، او باید زیر دست کسی که هیچ چیز از پزشکی نمی‌داند جراحی شوند. با یک جراحی عالی وی را به زندگی برگردانید و یا با یک اشتباه کوچک جانش را بگیرید. تا کنون 2.5 میلیون نفر در دنیا این بازی را خریداری کرده‌اند و بیش از 250 میلیون بار ویدیوهای مربوط به آن در یوتیوب بازدید داشته است. برخی از ویژگی‌های بازی: بیش از 50 دستاورد مختلف برای باز کردن، قابلیت ضبط عمل‌های جراحی، قابلیت جراحی بر روی اعضای مختلف بدن انسان و موجودات بیگانه و کالبد شکافی آنان، و ….

Super Splatform 1.99=>0.99

World Recipes – Cook World Gourmet 2.99=>1.99

Kommute 3.99=>1.99

Weple Money – Account Book, Home Budget, Bills, Checkbook 2.99

جدیدها:

 بازی Mystery Trackers: Nightsville Horror HD – A Hidden Object Adventure (Full) با قیمت 3.99 : Owl Man یک افسانه برای ترساندن کودکان Willowsville بوده است … البته تا به حال! زمانی که یک کودک از شهر دزدیده می‌شود ساکنین به این باور می‌رسند که ممکن است این افسانه حقیقت داشته باشد. شما باید حقیقت را در بین 2 شهر بیابید و از این ماجرا پرده برداری کنید. در روند بازی، بازی‌های جانبی متعددی وجود دارد که با حل پازل‌ها و به دست آوردن سرنخ‌ها به هدف نهایی خود نزدیک‌تر می‌شوید. سبک بازی ماجراجویی-اشیا پنهان است و هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای ندارد.

بازی Rock The School – Class Clown به صورت رایگان

برنامه NOAA Hi-Def Radar Pro – Storm Warnings, Hurricane Tracker & Weather Forecast. به صورت رایگان

برنامه FB Video Downloader: Save your Photo&Movie با قیمت 0.99

Paleo Recipe Pro – The Best Paleo Recipe App 1.99