اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [2 دی]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 2 دی رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 20 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Starborn Anarkist 2.99 : حضور در دو بخش ”برترین بازی‌های جدید” و ”آنچه که ما بازی می‌کنیم” اپ استور با امتیاز 4.5 از سوی کاربران. یک بازی سبک آرکید که باید در فضا تیر اندازی کنید. وظیفه شما این است که فضا را از هر چیز مخرب پاک کنید. آن چیز می‌تواند سفینه‌های دیگر باشد و یا اجسام آسمانی! کشتی فضایی فوق‌العاده‌ای با سلاح‌های قدرتمند و گجت‌ها بسازید؛ لیزر، توپ و زنجیره‌های غول آسا، گوی‌های ضد جاذبه، موشک‌های حرارتی، آهن ربا، اشعه یخی و … همه در اختیار شما هستند تا در مقابل دشمنان خود ایستادگی کنید. با این بازی کلاسیک و جذاب می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید و ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

Whink 3.99 : حضور در لیست برترین‌‎های اپ استور در سال 2015. اپل: رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا است و با طراحی بصری جذابش یادداشت برداری را سرگرم کننده کرده است. این برنامه یک اپلیکیشن ساده، زیبا و در عین حال کامل است. دست نوشته و یا تایپ کردن، علامت گذاری فایل‌های PDF، ضبط صدا، رسم اشکال، اضافه کردن تصاویر و post-it (یادداشت‌های مهم کوچک الحاقی)، ساخت لیست و یاداشت‌ها، طرح ایده، اشتراک گذاری دست نوشته‌ها و … همه در این برنامه امکان پذیر است. سازماندهی به اطلاعات وارد شده نیز بسیار آسان است و شما می‌توانید با گروه بندی و ایجاد صفحات، موارد را به خوبی از یکدیگر جدا کنید.

PDF Max 5 Pro – Read, Annotate, Sign, Fill out Forms & Edit PDFs 4.99 : نرم افزاری قدرتمند برای بهره‌وری فرمت PDF در آیفون,آیپد و آیپاد که تا کنون بیش از 2 میلیون بار برای سیستم عامل‌های مختلف دانلود شده است. برخی از ویژگی‌های برنامه: مشاهده فایل، حاشیه نویسی، پر کردن فرم، پشتیبانی از فایل‌های حجیم بدون هیچگونه مشکل، قابلیت باز کردن فایل‌ها در چند زبانه، قابلیت مشاهده صفحات در سایز کوچک، بوکمارک مکان‌های مورد نظر، جستجو، پشتیبانی از فایل‌های آفیس مایکروسافت، iWorks، و سایر فرمت‌های عمومی همانند txt،html و …

myCreate 4.99

ParkIt – parking location and expiration reminder 0.99

Golden Trails: Hidden Object Adventure Western (Premium) 4.99

SMART Adventures Mission Math 1: Sabotage at the Space Station 0.99

Screen Candy 0.99

OldBooth 0.99

Fotoffiti 1.99

CleanUp Suite – Quickly and easily clean duplicates from your address book 0.99

Black SMS – Protected Texts 0.99

Prioritask 0.99

Alphabet Car 0.99

Cutie Monsters Jigsaw Puzzles 1.99

Europe Travelpedia – ALL-IN-ONE 14.99

Mods Pro for Minecraft – Complete Guides, Recipes and Tips 1.99

Prancing, Dancing Lily – An Interactive Storybook by Marsha Diane Arnold 1.99

Beauty and the Beast – Interactive Bedtime Storybook 3.99

Stock Grader 9.99

تخفیف خورده‌ها:

Implosion – Never Lose Hope 9.99=>4.99 : بیست سال پس از سقوط زمین بار دیگر نسل بشریت در تهدید انقراض وجود دارد. زمان آن فرا رسیده که زندگی خود را تثبیت کنیم. گونه‌ای مرموز و جدید از حیات که به عنوان XADA شناخته می‌شود، وجود دارد و … . برخی از ویژگی‌های بازی: گرافیک خیره کننده در حد کنسول‌های حرفه‌ای بازی، صداگذاری فوق‌العاده در رده فیلم‌های هالیوودی که توسط John Kurlander، فردی که در صداگذاری ارباب حلقه‌ها نیز حضور داشته و جایزه گرمی را به دست آورده ، ماموریت‌های متنوع و هیجان انگیز، سلاح‌های قدرتمند و مختلف.

Worms™ 4 4.99=>0.99

Fairystone 4.99=>1.99

Flyhunter Origins 2.99=>0.99

Pennies – Personal Money, Budget & Finance Manager 3.99=>1.99

جدیدها:

بازی Ice Princess – Frosty Sweet Sixteen به صورت رایگان : شما به تجملی‌ترین مهمانی سال دعوت شده‌اید. شاهزاده Charming نیز در این مراسم حضور دارد پس بهترین لباس‌ها زمستانی خود را بپوشید. از میان لباس‌ها و لوازم جانبی شیک برترین‌ها را انتخاب کنید و با شاهزاده برقصید. می‌توانید شخصیت موجود در بازی را متناسب با شب جشن آرایش کنید، از رژلب، خط چشم و … استفاده نمایید و در شب مهمانی و از ظاهر خود در کنار شاهزاده تصویر برداری کنید.

بازی Restaurant Story 2: A Cooking Carol به صورت رایگان

برنامه Swim Workouts To Go – Personal Swimming Coach با قیمت 0.99

برنامه Clever Alarm Clock (Sleep Cycle Tracker) با قیمت 0.99

برنامه Bawee – Battery Monitor Doctor For iPhone, iPad & iPod با قیمت 0.99