اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [30 آذر]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 30 آذر رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 15 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Skill Game 2.99 : یک بازی فکری و جذاب با بیش از 6 میلیون دانلود! در این بازی شما باید اعداد را به یکدیگر به ترتیب وصل کنید. شاید این بازی را بر روی کاغد در مجلات و روزنامه‌های تجربه کرده‌اید، نسخه دیجیتال این سرگرمی فکری و اعتیاد آور با ویژگی‌های بیشتری همراه است. باید حواستان باشد زمانی که اعداد را به یکدیگر وصل می‌کنید خطوط به هم برخورد نکنند. از هر عدد می‌توانید به عنوان یک پایانه استفاده کنید و قبل از رسیدن به آن برای رد کردن خط به کار بگیرید. برخی از ویژگی‌های بازی: صدها مرحله جذاب، جوایز پنهان در محیط بازی، نشان دادن استراتژی ذهنی، سرعت و مهارت خود و …

InFocus Pro – Calendar, To Do, Notes & Projects All-in-One Organizer 6.99 : قرار گرفته در لیست 25 برنامه برتر بخش productivity در سال‌های 2013 و 2014. 5 ابزار کاربردی در یک برنامه؛ تقویم، چک لیست، لیست کار، یادداشت و پروژه‌ها. این برنامه به شما در سازماندهی موارد کمک خواهد کرد و با استفاده از آن می‌تواند از وقت خود بهره بیشتری ببرید. از این برنامه می‌توانید برای موارد مرتبط با کار، مدرسه، خرید، سازماندهی رویدادها، برنامه ریزی برای تعطیلات و سازماندهی زندگی روزانه خود استفاده کنید. برخی از ویژگی‌های عمومی برنامه: قابلیت پسورد گذاری بر روی برنامه، قابلیت پشتیبانی گیری اطلاعات برنامه با آیتونز، قابلیت جستجو در تمامی بخش‌ها.

You Doodle Pro – #1 draw and text app for school, play and work 2.99 : به 5 میلیون کاربر این برنامه بپیوندید. یک برنامه ویرایشگر تصویر که سریع‌ترین و ساده‌ترین راه را برای این کار به ارمغان می‌آورد. برخی از ویژگی‌های برنامه: بسیاری از ابزارهای مختلف همانند قلم مو، رنگ پاش، قلم موهای 3D، اشکال، پاک کن، اسپری و ….؛ قابلیت ضبط تغییرات تصویر به عنوان یک ویدیو؛ پشتبانی از Split view در دستگاه‌های سازگار؛ پشتیبانی از لمس 3 بعدی، قابلیت وارد کردن فونت از سافاری و سایر برنامه‌هایی که پشتیبانی می‌کنند؛ پشتیبانی از تصاویر تا 16 مگاپیکسل؛ ابزار Gradient و ….

Magnifier Flash – A magnifying glass with light 0.99

Easy Spending Expense Tracker – Save expenses 1.99

Superfall Pro 0.99

Munkey Vs Ninjas 1.99

The Sounds of Vine 0.99

ThemeLab™ Pro 0.99

Amazing Cool Wallpapers for iPad Air & iPad Retina 0.99

SMS Export 4.99

Keymoji : Emoji Keyboard 6.99

Fuel – MPG, Mileage Economy Tracker & Fuel Cost Consumption Calculator 0.99

miniSynth 2 0.99

BrainWave Tuner – Brainwave sessions with soothing Ambient Backgrounds for Sleep, Energy, Relaxation, Memory Boost … 2.99

تخفیف خورده‌ها:

Alto’s Adventure 2.99=>0.99 : خود را برای ماجراجویی‌های مختلف در روستایی به خواب رفته و برفی آماده کنید. یک بازی فوق‌العاده که از سوی مراجع مختلف از اپل گرفته تا مجله تایم پیشنهاد شده است با امیتاز 4.5 در اپ استور. به آلتو و دوستانش در یک ماجراجویی شگفت انگیز با اسنوبرد در تپه‌های سرزمنین مادری، روستاهای اطراف محل زندگی، جنگل‌های کهن و خرابه‌هایی که سال‌هاست رها شده ملحق شوید. این بازی هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای و یا تبلیغاتی ندارد و شما تنها یک بار پول برای خرید آن صرف می‌کنید. برخی از ویژگی‌های بازی: یک بازی روان و دلپذیر با گیم پلی مبتنی بر فیزیک؛ واکنش‌های اسنوبرد همانند دنیای واقعی؛ یادگیری آسان و سخت برای حرفه‌ای شدن؛ گرافیک و افکت‌های پویا برای رعد و برق، کولاک، مه، رنگین کمان و ….

Leo’s Fortune 4.99=>0.99

Hitman GO 4.99=>0.99

Goat Simulator MMO Simulator 4.99=>0.99

Trick Shot 1.99=>0.99

جدیدها:

برنامه Free Music – Mp3 Music Player & Playlist Manager به صورت رایگان : هزاران آهنگ رایگان! این برنامه به شما  اجازه می‌دهد که اهنگ‌ها را بدون هیچ محدودیتی پلی کنید و به آنان گوش فرا دهید. برخی از ویژگی‌های برنامه: پشتیبانی کامل از iOS 9 و آیفون 6اس و 6 اس پلاس، نتایج جستجو دقیق برای خواننده‌، دی‌جی، آهنگ، ریمیکس و یا کاور، پلیر کامل همراه با تایمر، کاور آلبوم‌ها، قابلیت پخش در پس زمینه، وجود کنترلرها در لاک اسکرین، دسته بندی دقیق اثرها، پشتیبانی از اپل واچ، قابلیت مدیریت لیست پخش.

 

برنامه Pharm101 به صورت رایگان

برنامه Compare pictures – Create photos to comapare prices, games & share for Instagram به صورت رایگان

بازی Fernanfloo با قیمت 0.99

برنامه Target couponsبه صورت رایگان