اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [25 آذر]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 25 آذر رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 12 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Attack the Light – Steven Universe Light RPG 2.99 : غارها را کاوش کنید، با افراد بدجنس بجنگید، گنج مخفی را جمع آوری کنید و خود را ارتقا دهید. یک بازی جذاب در سبک نقش آفرینی که از سوی مراجع مختلفی تایید شده است و امتیاز 5 را در آیتونز از بیش 5 هزار نفر دریافت کرده است. بازی حمله به نور یک ماجراجویی تیمی چهار قهرمان است که تمامی جزئیات آن به سادگی در بازی به شما یاد داده می‌شود. لازم به ذکر است که این بازی هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای را ندارد و با خیال راحت می‌توانید از آن لذت ببرید. این بازی از زبان‌ها عربی، چینی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و ترکی پشتیبانی می‌کند.

God of Light 1.99 : بازی پازل فیزیکی که جلوه‎ی جدیدی را به این سبک بازی آورده است. گرافیک جذاب، گیم پلی منحصر به فرد و موسیقی متن محسور کننده در کنار هم شما را شیفته این بازی می‌کند. شما باید در این بازی با کمک ابزاری که در اختیارتان است از منبع نور استفاده کنید و مکان‌های مورد نظر را نورانی کنید. برخی از ویژگی‌های بازی: 125 مرحله در 5 جهان مختلف، استفاده از ابزار مختلف برای هدایت نور (آینه‌ها، منشور، شکاف دهنده‌ها، جمع کننده‌ها، سیاه چاله و فیلترها)، قابلیت باز کردن و به اشتراک گذاری دستاوردها بازی و ….

Toca Nature 2.99 : طبیعت جادویی است و این جادو را با Toca Nature حس خواهید کرد. در این بازی که برای کودکان 6 تا 8 سال در راستای آموزش آنان منتشر شده است، باید طبیعت را در دست گرفت. شما باید یک درخت بکارید و جنگل‎ها را گسترش دهید، یک کوه را خلق کنید و مواد غذایی مختلف را برای تغذیه حیوانات جمع آوری کنید. این اپلیکیشن جز برترین‌های انتخاب شده توسط اپل در سال 2014 بوده است، اگر کودکان دارید که علاقه به تلفن‌های هوشمند دارد، بهتر است با استفاده از اپلیکیشن‌های این چنینی گامی مثبت برای آن‌ها بردارید.

Anchor Pointer — GPS Compass (Find your parked car) 1.99

Running Music Trainer 2.99

Drop The Chicken 0.99

Letters from Nowhere® 2 HD (Full) 6.99

PowerAid – Power failure alarm 0.99

Six Pack Abs in Six Weeks 0.99

Tabata! HD: 4 Minute Workout Challenge. Burn calories faster than ever! 0.99

Expanding Language 1.99

Iheartinfinity: Disney Infinity Collectors 1.99

تخفیف خورده‌ها:

Sneaky Sneaky 2.99=>0.99 : مخفیانه در سایه‌ها حرکت کنید، فاصله را برای حفظ پوشش خود رعایت کنید و بهترین لحظه را برای حمله به دشمن انتخاب نمایید. به دزد درون خود در این ماجراجویی استراتژیک که در خفا باید رخ دهد اجازه آزادی بدهید. پس از یک عمر دزدی Sneaky دوست داشتنی و سرکش در کمین است. برخی از ویژگی‌ها بازی: گرافیک دو بعدی جذاب به همراه موسیقی متن هیجان انگیز، اقلام قدرتمند که قابلیت‌های شما را افزایش می‌دهند، قابلیت ارتقا شخصیت بازی، دشمنان متنوع و قوی و ….

Til Morning’s Light 6.99=>1.99

Lost Within 6.99=>1.99

Shot Lister – Film set schedule tool for Directors 13.99=>6.99

iNet Pro – Network Scanner 7.99=>4.99

جدیدها:

بازی Flappy Rival-The Adventure Of Two Fat Bird Fun Free Games به صورت رایگان : همیشه بازی‌های ساده جذابیت خاص خودشان را دارند و بسیاری از آن‌ها راه موفقی را طی کرده‌اند. یکی از بازی‌های ساده‌ای که به تازگی منتشر شده است، Flappy Rival نام دارد. این بازی از سوی استودیو huang xue که کلا علاقه وافری به ساخت بازی‌های در رابطه با پرندگان دارد، منتشر شده است. بازی بسیار ساده است، فقط کافی است بر روی صفحه نمایش تپ کنید و مواظب باشید که به لوله‌ها برخورد نکنید. این بازی از گیم سنتر پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بر سر رکوردها با دیگران به رقابت بپردازید.

برنامه FancyGIF – GIF Keyboard for Facebook Messenger and iMessage به صورت رایگان

برنامه Hi, با قیمت 4.99

برنامه GeoShred با قیمت 14.99

برنامه The Scale of the Universe 2 با قیمت 0.99