اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [1 آذر]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 1 آذر رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

رایگان شده‌ها (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

  1. File Manager Pro App – 4.99$ : یک مدیریت فایل قدرتمند. دانلود، سازماندهی، مشاهده و اشتراک گذاری فایل‌ها تنها با داشتن همین برنامه انجام می‌شود. فایل‌های پاورپوینت، اکسل، ورد، pdf، تصاویر، Numbers و … با این نرم افزار قابل مشاهده هستند و تمامی کارهای کپی، کات، ساخته پوشه و … را هم انجام می‌دهد و امکانات بسیار زیاد دیگر که با دانلود این برنامه از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید.
  2. Fotoffiti – 0.99$ : با این برنامه می‌توانید تصاویر خود را تبدیل به تصاویر گرافیتی یا همان نقاشی دیواری تبدیل می‌کند و می‌توانید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و شما می‌توانید در عرض چند ثانیه تصاویر دلخواه خود را با وجود 15 فیلتر مختلف بسازید.
  3. PocketWings: Discovery Island – 2.99$ : در این بازی سوار بر یک هواپیما به کاوش در یک جزیره می‌پردازید. شما 6 هواپیمای مختلف را با ویژگی‌های خاص در اختیار دارید که می‌توانید با آن‌ها جزیره را با شگفتی‌هایش سیاحت کنید.
  4. Runtastic Mountain Bike PRO GPS Biking Computer, Ride and Route Tracker – 4.99$
  5. iArrow – 2.99$
  6. Word² – 1.99$
  7. TurboCollage – Collage Creator – 1.99$
  8. Few – Manual Camera Controls – 0.99$
  9. Stezza – Music Player for the Car and AppRadio – 2.99$
  10. Resume Maker – Pro CV Designer – 2.99$
  11. Modern Home – Interior Design Home in one House Design Home Decoration Exterior – 5.99$

تخفیف خورده‌ها:

  1. Crow 2.99$=>0.99$ : در این بازی شما در نقش یک کلاغ هستید و باید اون رو کنترل کنید و امتیازات رو جمع آوری کنید و با دشمن های مختلف بجنگید! دشمنان شما می تونند پرنده باشن یا یک موجود ماورالطبیعه! (معرفی کامل در اپل اپس)
  2. nPlayer 8.99=>4.99$
  3. iTooch 2nd Grade | Math and Language Arts 8.99$=>2.99$
  4. Piano Companion PRO – chord and relative scale dictionary with chord progression and circle of fifths 3.99$=>0.99$
  5. Battlestation: Harbinger 3.99$=>1.99$

جدیدها:

  1. برنامه Sidefari – Web browsing companion to Safari با قیمت 0.99$ : این نرم افزار با استفاده از Safari View Controller شما را قادر می‌سازد که دو صفحه را در کنار یکدیگر داشته باشید. (معرفی کامل در اپل اپس)
  2. برنامه Skins for Minecraft PE – Boy & Girl & Mob & Funny Skins for your MCPE به صورت رایگان
  3. برنامه Kuvert – Swedish Envelopes با قیمت 4.99$
  4. برنامه Urban Tarot با قیمت 3.99$
  5. بازی A Study in Steampunk: Choice by Gaslight با قیمت 2.99$