اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [27 آبان]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 27 آبان رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

رایگان شده‌ها (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Anchor Pointer — GPS Compass (Find your parked car) – 1.99$ : یک نرم افزار مکان یاب با کارایی‌های عالی. یک برنامه عالی برای ماجراجویان و مسافران به خصوص کسانی که دارای اپل واچ هستند چون این برنامه از اپل واچ پشتیبانی می‌کند. به طور مثال با قابلیت Meet Friend این برنامه، مکان شما و دوستتان در نقشه مشخص می‌شود و فاصله شما درج شده و همچنین برنامه می‌تواند شما را به سمت یکدیگر هدایت کند. (آیفون و آیپاد)

Grades 3 – 1.99$ : این برنامه برای دانش آموزان بسیار مفید است. می‌توانید تمام موارد مربوط به دوره‌های درسی را در این برنامه یک جا داشته باشید و با آن برنامه ریزی درسی خود را انجام دهید. (آیفون و آیپاد)

Wo.Audio – Relax,Sleep,Hypnosis – 1.99$ : با این برنامه از جهان پر سر و صدا دور خواهید شد. Wo.Audio دارای صداهای بسیار زیاد از طبیعت و آلات موسیقی مختلف است که برای آرامش داشتن و خوابیدن مناسب است. (آیفون و آیپاد)

Wallpaper Maker – 2.99$ : با این برنامه می‌توانید تصاویر پس زمینه بسازید و یا آن‌ها را متناسب با سلیقه خود شخصی سازی کنید. این برنامه دارای textures های بسیار زیبا هست که می‌توانید به صورت دلخواه از آن‌ها در پس زمینه‌های خود استفاده کنید.

Stopwatch Plus: Best Fitness Time Tracking Watch (Ad free) – 2.99$ : یک نرم افزار حرفه‌ای کرونومتر یا همان زمان سنج که برای کسانی که سر کارشان با ثبت رکورد است، بسیار کارآمد می‌باشد.

MIXIMAL – 1.99$ :یک برنامه جذاب دارای بیش از 1000 ترکیب مختلف با انیمیشن و صدا که برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود.

Drylands – 2.99$ : بازی؛ یک دنیای ویران شده، آب تنها مواد غذایی و ارزشمندترین چیز است. یک تیم متشکل از زندانی‌ها وارد ماجرا می‌شود و معادله تغییر خواهد کرد.

AirTycoon 3 – 2.99$ : مدیریت کامل یک فرودگاه را بر عهده بگیرید و با نظارت بر روی پرواز ها و کیفیت خدمات ، به یک مدیر نمونه تبدیل شوید . (معرفی کامل در اپل اپس)

Sketchworthy – Notes, Sketches, and Ideas – 2.99$ : یک برنامه مدیریت یادداشت، با این برنامه می‌توانید یادداشت، نقاشی و طرح‌های خود را ایجاد و مدیریت کنید. اضافه کردن حاشیه نویسی به نقشه‌ها، صفحات وب.

Download Manager Pro – Downloader, File Manager and Document Reader – 3 .99$ : یک برنامه بسیار کامل که وجود آن و یا برنامه‌های مشابه در هر دستگاهی ضروری است. مرورگر وب، مدیریت فایل، مدیریت دانلود، مشاهده تصاویر و فایل‌های آفیس همه در این برنامه.

آپدیت شده‌ها:

Firefox web browser به نسخه 1.2

This War of Mine به نسخه 1.3.6

Lumino City به نسخه 2

bit bit blocks به 1.0.1

جدیدها:

برنامه ScreenJunkies – The Ultimate App for Movie and TV fans رایگان

بازی Kill Shot Bravo رایگان

برنامه Free Music -Best Mp3 Streamer & Audio Player and Playlist Manager !

Momento — Diary / Journal با قیمت 2.99

اپ‌های جدیدی که خوب باشند به زودی به صورت کامل در اپل اپس معرفی می‌گردند.