اپل گفت : تقاضا برای خرید iPhone های جدید بسیار بالاست !

امروز جمعه ۲۰ سپتامبر همزمان با آغاز فروش iPhone 5s در چند کشور بود ، خوب همان طور که می دانید آیفون نسل جدید که سریع ترین اسمارت فون  در جهان نیز انتخاب شد قطعا خواهان زیادی دارد،  که طبق بیانیه امروز اپل این نظریه هم قطعی شد !  یکی از وب سایت های معتبر AllThingsD  بیانیه از اپل منتشر کرد :‌

تقاضا برای iPhone 5s بسیار بالاست و تا الان تعداد بسیار زیادی فروخته شده ، و در بعضی از فروشگاه ها تعدادی محدودی از مدل ها موجود هست . 

طوری که پیش بینی شده بود ارسال و تحویل آیفون های جدید بین ۲-۳ روز کاری بود که با سفارش بی نظیری که داشت این مدت به ۷-۱۰ روز کاری افزایش یافت . البته ناگفته نماند  به دلیل فروش بسیار بالا و محدود بودن مدل Gold iPhone 5s هم تا ماه اکتبر منتشر خواهد شد .

در باقی مدل های آیفون در  کشور های دیگر مثل سنگاپور و هنگ کنگ،  نیز احتمالا تخمین تحویل آیفون بین ۷-۱۰ روز کاری خواهد بود ، که البته طبق گفته اپل آیفون های جدید را  تا ماه اکتبر به تمامی کشور ها تحویل خواهد داد .

همچنین شنیده ایم تعدادی از اپل استور های خورده فروش یا نماینده هم iPhone 5s مدل طلایی را فروش دارند ! ( در واقع سهم بیشتری از اپل دریافت کرده بودند ) ، در کل با تمامی تفاصیر متاسفانه مدل Gold iPhone 5s نسبت به بقیه محدود تر بوده . ولی برعکس مدل های iPhone 5c در رنگ های مختلف همچنان فروش دارد و بین ۱-۳ روز کاری نیز به دست مشتری خواهد رسید .

 

منبع : AllThingsD]

و www.idownloadblog.com

iPhone-5s-launch-in-munich