اپل قطعات اپل واچ نسل بعد را سفارش داده است

شایعات از نسل بعدی اپل واچ به مرور بیشتر می‌شوند. چندی پیش مینگ-چی کو تحلیلی برای اپل واچ نسل بعد منتشر که در آن به بهبود سخت افزار و طراحی قدیمی اشاره داشت. گفته می‌شود که این دستگاه 20 تا 40 درصد نازک خواهد شد. حال گزارشی جدید از سوی دیجی تایمز منتشر شده است.

کمپانی ASE که در حال حاضر ماژول‌های SiP اپل واچ نسل اول را تامین می‌کند، بخش عمده‌ای از سفارشات نسل بعدی را نیز عهده دار است. SiP همانند تراشه‌های A9، A9X و … در آیفون و آیپد است. در اپل واچ، SiP تقریباً تمامی اجزای پردازش، حافظه، اتصال، سنسور و مدیریت انرژی را در خود جا داده است. سامسونگ نیز مسئول تولید واحد پردازنده (طراحی شده توسط اپل) است که بار دیگر طبق گزارش دیجی تایمز تولید این قطعه توسط این غول کره‎‌ای انجام خواهد شد.

به نظر می‌رسد که حجم عمده‌ی سفارشات در حال حاضر به ASE داده شده و باقیمانده نیز به Amkor Technology و STATS ChipPAC سپرده شده است. Kinsus نیز در زنجیره تامین اپل نقش دارد. توشیبا و Mikron دو شریک تجاری قدیمی اپل احتمالاً مسئول ساخت حافظه خواهند بود.

در گزارش دیجی تایمز هیچ اطلاعاتی در رابطه با این گجت پوشیدنی داده نشده است، اما با توجه به اطلاعات در رابطه با تامین کنندگان شرایط به گونه‌ای است که مطمئناً اپل واچ جدید را در سال جاری میلادی خواهیم دید. با وجود سفارشاتی که گفته می‌شود اپل در حال حاضر داده است، احتمالاً تولید اولیه آن به زودی آغاز خواهد شد. اپل واچ جدید امکان دارد در WWDC پیش رو (13 تا 17 ژوئن) و یا ماه سپتامبر همراه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی گردد.