اپل ایربگ؛ ثبت حق اختراع یک کیسه کاغذی توسط اپل [به همراه ویدیو طنز]

اپل حق اختراع یک کیسه کاغذی را ثبت کرده که برای خریدهای اپل استور خود مورد استفاده قرار بگیرد. این مسئله شوخی نیست و واقعا اپل برای یک کیسه کاغذی حق اختراع ثبت کرده است! اما این کیسه کاغذی که تقریبا هیچ فناوری ندارد، چه تفاوتی دارد که باعث شده اپل حق اختراع برای آن ثبت کند؟ اکثر کیسه‌های کاغذی 40 تا 50 درصد آن‌ها از سولفات سفید شده بازیافتی تشکیل گردیده است. با توجه به درخواست حق اختراع، در کیسه کاغذی اپل 60 درصد سولفات سفیده شده استفاده می‌گردد و اپل به این کاغذها بسیار خوشبین است.

اپل برای جلوگیری از پاره شدن کیسه، لایه‌ای را به بالای کیسه افزوده تا دوام بیشتری داشته باشد. دسته‌های کیسه از الیاف بافتنی کاغذ ساخته شده‌اند که زمانی که رها هستند به زیر قسمت بالایی کیسه می‌روند. این حق اختراع در 7 مارس با نام Bag ثبت شده است.

این ثبت اختراع باعث شده که یک سوژه برای کونان اوبرایان و تیم او کوکو جور شود. در ویدیویی که در ادامه قرار گرفته ، به بررسی اپل ایربگ پرداخته شده است. لازم به ذکر است که حق اختر‌اع واقعی است اما ویدیو کار اوبرایان و تیم او است و طنر می‌باشد. در ویدیو نیز از صدایی شبیه به جانی آیو استفاده شده است. حتما ویدیو قرار داده شده را مشاهده کنید.

منابع: USPTO, TeamCoco