اپل از آیمک های جدید پرده برداری کرد

iMac 8G (two up, left angled, right angled)

 

اپل امروز در یک اقدام کاملا بی سر و صدا و مخفیانه آیمک های جدید را معرفی کرد.این اطلاع رسانی از طریق سایت اپل انجام شد و به این معنی است که اگر قرار باشد کنفرانسی برای معرفی آیپد های جدید در اکتبر برگذار شود دیگر وقتی سر معرفی این آیمک ها تلف نخواهد شد.

این iMac های جدید با پردازنده های نسل چهارمی Intel به نام Haswell ارائه می شود.این پزدازنده ها بسیار قوی تر از پردازنده های قوی می باشد که به همراه گرافیکی قویتر نیز عرضه می شوند.هم چنین اپل سخت افزار Wi-Fi را تغییر داده تا سرعت اطلاعات دیتا تا 3 برابر بیشتر شود.این چیپ های Wi-Fi با نام Gigabit Wi-Fi مشهور هستند.

این آیمک ها یک ویژگی ارزشمند دیگر دارند و آن ها هارد های بسیار قویتر PCIe هستند که همگی فلش هستند.این هارد ها سرعت قابلیت Fusion Drive را تا 50 درصد بیشتر می کند.هنگام خرید می توانید تا 1 ترابایت هارد فلش دریافت کنید و هم چنین از میان گزینه های 1 و 3 گیگابایتی Fusion Drive گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

screen-shot-2013-09-24-at-8-39-28-am

 

این مک ها دارای گرافیک قدرتمند Gefoarce 700 هستند که سرعت و کیفیت همه چیز را 2 برابر می کند.با این گرافیک می توانید پر جزئیات ترین بازی های 3 بعدی را بدون کوچکترین افت کیفیت در مک خود امتحان کنید و از آن لذت ببرید!

screen-shot-2013-09-24-at-8-40-05-am

 

آیمک های جدید هم اکنون قابل خرید از فروشگاه آنلاین اپل می باشند و به زودی در تمام اپل استور ها و نمایندگی های معتبر قابل دسترس خواهد بود.اطلاعات بیشتر در مورد این iMac ها در سایت اپل در دسترس است.

قیمت مدل 21.5 اینچی 1499 دلار و مدل 27 اینچی 1799 دلار می باشد.