اپل: آپدیت آیپد پرو به iOS 9.2 شاید مشکل هنگ کردن را حل کند!

اگر شما دارای یک آیپد پرو هستید به احتمال زیاد با مشکل هنگ کردن آن زمانی که مدت طولانی به شارژ باشد، برخورد کرده‌اید. همانطور که در خبرها داشتیم اپل نیز به این موضوع اعتراف کرد. مطمئناً این مشکل باعث شد که افرادی بسیار زیادی که قصد خرید این آیپد غول پیکر را داشته‌اند، دست نگه دارند. دارندگان آیپد پرو و کسانی که قصد خرید داشتند، امیدوار بودند که این مشکل در نسخه بعدی iOS حل شود. شب گذشته نسخه جدید iOS هم عرضه شد اما اپل پاسخی عجیب به این موضوع که مشکل حل شده است یا خیر داده!

این مشکل تنها با هارد ریست برطرف می‌شود و راه حل‌هایی دیگری هم ارائه شد که هیچ کدام دائمی نبودند. خوشبختانه در iOS 9.2 تغییراتی داده شده است که ظاهراً به این مشکل مرتبط بوده است. اپل پست مربوط به این مشکل آیپد پرو رو به روزرسانی کرده است:

اگر آیپد پرو شما به تپ کردن صفحه نمایش و یا فشردن دکمه‌های پاسخی نمی‌دهد و صفحه نمایش سیاه شده است؛ برای استفاده دوباره از آیپد پرو خود دکمه هوم و پاور را برای حداقل 10 ثانیه نگه دارید تا آرم اپل را مشاهده نمایید.

آپدیت آیپد پرو به iOS 9.2 و بعد از آن ممکن است که از این مشکل جلوگیری کند.

بنا بر گزارشات، ریستور کامل به iOS 9.2 این مشکل را حل کرده است و تا کنون کسانی که این عمل را انجام داده‌اند، به این مشکل که گاهاً رخ می‌داد، برخورد نکرده‌اند. البته با توجه به گفته اپل نمی‌توان به قطع امیدوار بود که این مشکل برای همگان حل شده باشد.