اپلیکیشن هوشمند Spark Email در راه iPad و Mac

قطعا یکی از مهمترین برنامه ها برای همگان ، نرم افزارهای ارسال و دریافت ایمیل است ، اما از چه جهت؟ شاید بتوان این موضوع رو بر اساس قابلیتها ، ارسال و دریافت سریعتر نامه های الکترونیکی ، پشتیبانی از انواع و اقسام Email ها و … ارزش گذاری کرد به این مفهوم که ما به دنبال اپلیکیشنی هستیم که تمامی امکانات را در اختیارمان قرار دهد.

نرم افزارهای پیشفرض  Email در iOS و OSX از ویژگیهای متعددی برخوردار هستند اما باز هم ممکن است برای افرادی که مداوم با موضوع ایمیل سر و کار دارند ، راضی کننده نباشند این موضوع در خصوص اپلیکیشن Outlook ماکروسافت نیز تا حدودی صادق است.

اما به نظر میرسد یکی از بهترین اپهای Email که قبلا برای ساعت هوشمند اپل و ایفون عرضه شده برای iPad و Mac نیز منتشر خواهد شد.

Spark ساخته ی شرکت Readdle برنامه ی پست الکترونیکی محبوب اکثرا ایفون داران است ، طراحی ساده و قابلیت مدیریت آسان ، پشتیبانی از Microsoft Exchanger بخشهای مهم این اپلیکیشن هستند . Readdle با محصولاتی همانند Scanner Pro یا PDF Expert 5 با خلق ایده‌های هوشمندانه و هدف قرار دادن خواسته‌‌های طرفداران توانسته به یکی از سازنده‌های برتر اپلیکشن مبدل شود.

بنابر اخبار رسیده این اپ در ماه دسامبر برای  iPad و در زمان نامشخصی برای مک عرضه خواهد شد.