اپلیکیشن هفته: دریافت رایگان بازی Mighty Switch Force! Hose it Down

بازه‌ی یک هفته‌ای رایگان‌بودن اپلیکیشن djay 2 روز گذشته به اتمام رسید و اپل به سراغ عنوان بعدی‌ای که قرار است طی هفته‌ی آینده لقب اپلیکیشن برتر هفته را به دوش بکشد رفته است. بر خلاف هفته‌ی گذشته انتخاب این هفته‌ی اپل یک بازی به نام Mighty Switch Force! Hose it Down است.

بازی Mighty Switch Force! Hose it Down در سبک پازل و از این نظر مناسب کسانی است که از فکرکردن و به چالش طلبیده‌شدن لذت می‌برند. در طی این بازی باید کاشی‌های موجود بر روی صفحه را جابجا کرده و آب را از این طریق برای خاموش‌کردن شعله‌های آتش موجود بر روی صفحه هدایت کنید.

 

 

hoseitdownexample1

 

در صفحه الگوهای هدایت‌کننده‌ی مختلفی بر روی کاشی‌ها خواهید دید. وظیفه‌ی اکثر آن‌ها چرخاندن ۹۰ درجه‌ای و وظیفه‌ی برخی دیگر نیز شکل‌دادن یک چهارراه برای جریان آب است. در برخی مراحل که شعله‌های آتش در نقاط مختلفی از صفحه در حال زبانه‌کشیدن هستند به کمک این پترن‌ها می‌توانید جریان را به شکل مؤثری هدایت کرده و استراتژی خود در فرونشاندن فاجعه‌ی پیش‌آمده محک بزنید.

 

کل بازی در ۲۵ مرحله و ۵ دنیای مختلف جریان دارد و این موضوع پتانسیل سرگرم‌کننده‌بودن را در اختیار Mighty Switch Force! Hose it Down قرار داده است. در صورتی که علاقه‌مند به چندین ساعت سرگرمی بی‌هزینه هستید، گیم‌پلی و سبک این بازی شاید بتواند شما را به خواسته‌تان برساند. Mighty Switch Force! Hose it Down در اوقات عادی ۱.۹۹ دلار قیمت دارد، اما اگر تا پنج‌شنبه‌ی این هفته سراغ آن بروید می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای دریافتش کنید. جهت هدایت به صفحه‌ی دانلود بازی در اپ استور می‌توانید از این لینک استفاده کنید.