کارکنان کلیدی Imagination Technologies به اپل پیوستند

طبق گزارش، 25 تن از کارکنان و مدیران کمپانی انگلیسی Imagination Technologies، به تازگی به اپل پیوسته‌اند. Imagination همان کمپانی سازنده پردازنده گرافیکی PowerVR است که از سال 2007 و اولین آیفون به عنوان یک تامین کننده با اپل همکاری نموده است. استخدام کارکنان Imagination، به شایعات مبنی بر کار اپل بر روی طراحی GPU، برای دستگاه‌های iOS بعدی، جان دوباره داد و آن‌ها را به حقیقت بسیار نزدیک‌تر کرد.

کارکنان سابق Imagination که در حال حاضر در اپل مشغول به کار هستند در سمت‌هایی همانند مدیر ارشد عملیاتی، مدیر ارشد طراحی و نایب رئیس مهندسی سخت افزار حضور داشتند. آن‌ها در حال حاضر سمت‌های اجرایی و مهندسی در کوپرتینو دریافت کرده‌اند. مشخصاً کار Imagination در آینده بسیار سخت خواهد شد، با وجود اینکه بسیاری از استعدادهای سابق این کمپانی حالا در استخدام اپل هستند.

Imagination در گذشته خود مشکلات متعددی داشت که منجر به اخراج بسیاری از کارمندانش در سال جاری گردید. طبق گزارشات منتشر شده، اپل نیز مذاکراتی برای خرید این کمپانی انجام داد ولی هیچ وقت به نتیجه نرسید و موفق به خرید Imagination نشد. شاید جذب افراد کلیدی برای ساکنین کوپرتینو بهترین گزینه ممکن باشد.

منبع: Apple Insider