افتتاح سرویس پرسش و پاسخ اپل اپس؛ عیدی وبسایت به تمامی کاربران فارسی‌زبان محصولات اپل

توجه : این سرویس به خاطر موارد برنامه نویسی و مدیریت سیستم غیر فعال شد ولی در انجمن جدید اپل اپس میتونید سوالات خودتون رو مطرح بفرمایید  .
لینك بخش پرسش وپاسخ : http://ask.ipsw.ir/

ضمن تبریک ویژه سال نو به تمامی کاربران عزیز وبزرگواری که همیشه حامیان ما بودید،امروز به مناسبت سال نو وخدمات مفید تر وبهتر به شما عزیزان با سیستم جدید پرسش پاسخ اپل در خدمت شما هستیم .

 

وبسایت اپل اپس زمانی که پا به عرصه‌ی وب گذاشت فعالیت خود را با محوریت فراهم‌کردن امکان دانلود اپلیکیشن و بازی پلتفرم آی‌اواس و مک آغاز کرد. از این اتفاق ۴ سال می‌گذرد و طی این مدت شاخه‌های فعالیت وبسایت بسیار گسترده‌تر شده است. از ارائه‌ی اخبار روز و آموزش‌های مربوط به حوزه‌ی اپل گرفته تا فراهم‌کردن امکان خرید بی‌دردسر لایسنس توییک‌های مختلف سیدیا.

 

با این وجود از همان ابتدای کار مشاهده می‌شد که کاربران همواره به دنبال یافتن پاسخ برای سوالات مختلف خود در حوزه‌ی اپل هستند. این حوزه گاهاً به دلیل گستردگی‌ای که دارد موجب گیجی کاربران می‌شود و آن‌ها را از دستگاه اپلی‌ای که خریده‌اند دلسرد می‌کند. در بهترین حالت که کاربر در برابر این دلسردی مقاومت می‌کند باید دست به گوگل شده و از بین انبوه سایت‌های فارسی‌زبان مختلف به دنبال جایی برای یافتن پاسخ برای سوال خود باشند. راهی که بدون شک همگی ما تجربه‌ی طی‌کردن آن را داریم و می‌دانیم که چقدر باعث اتلاف وقت و سردرگمی می‌شود.

 

در راستای ارائه‌ی یک پاسخ کامل و مناسب برای نیاز به مرجعی فارسی‌زبان جهت مطرح‌کردن سوالات اپلی، اپل اپس مفتخر است که سرویس پرسش و پاسخ خود را معرفی کند. مرجعی که کاملاً به شیوه‌ی پرسش و پاسخ طراحی و بهینه شده است. در سرویس پرسش و پاسخ اپل اپس می‌توانید تمامی سوالات اپلی خود را مطرح کرده و به سوالات مطرح‌شده توسط سایر کاربران پاسخ دهید. یعنی با مرجعی طرف هستید که از خود کاربران قوت می‌گیرد و به خود آن‌ها سود می‌رساند.

 

همانطور که اشاره شد این سرویس کاملاً به شیوه‌ی پرسش و پاسخ بهینه شده است. این بدان معناست که نه تنها تمامی کاربران می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و به سوالات مطرح‌شده پاسخ دهند، بلکه به مدد سیستم امتیازدهی می‌توانند مطمئن باشند که بهترین سوالات و جواب‌ها همواره در صدر بقیه باقی خواهند ماند. تمامی کاربران عضو سیستم می‌توانند به پاسخ‌های سوالات امتیاز مثبت و منفی دهند و در انتخاب‌شدن بهترین جواب نقش داشته باشند. پاسخی که بیشترین امتیاز را داشته باشد به عنوان بهترین پاسخ انتخاب شده و در صدر پاسخ‌های آن سوال قرار می‌گیرد.

 

سیستم امتیازدهی نه تنها به سود سوالات و سرویس، بلکه به سود خود کاربران نیز خواهد بود. در صورتی که به بخش مدال‌ها و افتخارات سامانه‌ی پرسش و پاسخ اپل اپس در این آدرس سر بزنید عناوینی را خواهید یافت که بسته به امتیاز هر کاربر به او تعلق می‌گیرد. این القاب هر یک اختیاراتی را برای آن کاربر به همراه می‌آورند که قدرت وی در سرویس را افزایش می‌دهد. علاوه بر قابلیت‌هایی که این سرویس در اختیار کاربران می‌گذارد، در آینده نیز فرصت‌های مختلفی مطرح خواهد شد که همواره کاربران با امتیاز بالاتر اولویت بالاتری برای کسب آن‌ها خواهند داشت.

 

ویژگی‌های فوق مهم‌ترین مشخصه‌های سامانه‌ پرسش و پاسخ اپل اپس هستند که به لطف آن‌ها به بهترین شکل می‌توانید به پاسخ سوالاتتان برسید. در پشت پرده ساعت‌های متمادی صرف توسعه‌ی این سامانه شده است که در یک پست نمی‌توان به تمامی آن‌ها پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این سامانه می‌توانید صفحه‌ی تور را در این آدرس ملاحظه کنید.

 

با توجه به راه‌اندازی این سامانه انتظار داریم پس از این آن دسته از سوالاتتان که بی‌ارتباط به پست‌های منتشرشده در سایت هستند را در سرویس پرسش و پاسخ مطرح کنید تا این سامانه به مدد شما کاربران به مرجعی قدرتمند تبدیل شود و مطالب سایت نیز تنها پذیرای سوالات مرتبط با خود شوند.

 

در صورتی که به استفاده از این سرویس علاقه‌مند شده‌اید، به صفحه‌ی اصلی آن در این آدرس مراجعه کرده و نخستین سوالات و جواب‌های خود را در معرض دید سایر کاربران قرار دهید.

 

http://www.ask.appleapps.ir