اعلام حفره ای در جلبریک 6.1.3 توسط هکر winocm

طبق روال عرضه آخرین نسخه های iOS  هنگامی که اپل iOS 6.1.3  را برای کاربران iOS منتشر کرد متاسفانه برنامه ها و ساپورت های جلبریکی  evasi0n را از بین برد !  برای همین   تیم  evasi0n نیز اعلام کرد برنامه ای برای جلبریک بر روی 6.1.3 و iOS 6 .X ندارد بلکه فعالیت خود را فقط پس از منتشر شد نسخه رسمی iOS 7 آغاز می کنند تا حفره ها برای این نسخه باقی بماند .

البته بسیار از کاربرانی که سی پی یو آنها A4 یا کمتر هست  در ورژن 6.1.3 نیز جلبریک ناپایدار هستند  ولی خوب خیلی از کاربران آیفون ۵ یا بالا تر با آپدیت کردن به ورژن های بالا تر از 6.1.2 همچنان بدون جلبریک سپری می کنند .

خوب توضیحات بالا خلاصه ای از رویداد های بعد از عرضه 6.1.3 و پایان دوران جلبریک پایدار بود ، ولی خبر خوب اینکه به تازگی یکی از اعضای جامعه و تیم جلیریک در تو+یتر خود اعلام کرده که چند مورد برای جلبریک پایدار iOS 6.13 دارد،‌ متن به صورت زیر هست ‌:

من در حال حاضر چند حفره از جلبریک پایدار  6.1.3 دارم که البته نیاز به کار و تحقیق بیشتر بر روی آن هستم …

 

137368

به هر حال هکر winocm به کار روی جلبریک روی 6.1.3 مشغول هست ولی از طرفی به معرفی و انتشار نسخه فاینال iOS 7 نیز نزدیک می شویم ، حالا باید منتظر باشیم چه اقدامی خواهد کرد !‌

شما چطور فکر می کنید ؟ به نظر شما هکر winocm جلبریک خود را باید اراءه دهد یا پس از منتشر شدن iOS 7 جلبریک این ورژن را عرضه کند ؟