آیفون 6s به جای اندروید ضعیف در ارتش آمریکا

فرماندهی عملیات ویژه ارتش ایالات متحده آمریکا در حال ایجاد یک تغییر بزرگ است. این تغییر، حرکت به سوی آیفون 6s است که به حذف دستگاه‌های اندرویدی منجر می‌شود. این اطلاعات از سوی فردی درون ارتش منتشر شده که مجاز نبوده با رسانه ها صحبت کند و به همین دلیل منبع اصلی خبر ناشناس مانده است.

این منبع گفته که سیستم عامل اندروید فریز می‌شود و بارها باید ریستارت شود و این وقت با ارزش را بیش از حد تلف می‌کند. در مقابل این فرد گفته که آیفون سریع‌تر و نرمتر از اندروید است و همچنین گرافیک آیفون واضح و باورنکردنی است.

کیت اندرویدی (Android Tactical Assault Kit) که کیت آیفون می‌خواهد جایگزین آن شود، و NETT Warrior (که از یک گوشی سامسونگ نامشخص بهره می‌برد) همه به یک شبکه رادیویی متصل هستند. آیکون‎های نمایش داده شده روی صفحه نمایش رهبران واحدها، آن‌ها را قادر می‌سازد که مکان سربازان خود را ببینند. آنها همچنین می‌توانند فیدهای ویدیویی را از پهبادها مشاهده نمایند.

وضعیت جایگزینی دستگاه اندرویدی مشخص نیست، اگرچه 9to5Mac گفته که آن‌ها ممکن است از همان گلکسی نوت سال 2011 استفاده کنند که به گفته منبع خبر می‌تواند توجیه کننده شکایت ارتش از عملکرد دستگاه اندرویدی نسبت به آیفون 6s باشد البته معقول به نظر نمی‌رسد!

ارتشیان آمریکا در گذشته نیز به همراه iOS به میدان جنگ رفته‌اند. در سال 2010، آیپادهای لمسی که ماژول‌های زبان عربی(عراقی)، کردی، دری و پشتو را به صورت پیشفرض داشتند به میدان جنگ فرستاده شدند.