اذعان اپل در مورد باگ از کار افتادن آیفون در تاریخ 1970;آپدیت بعدی مشکل حل خواهد شد

حدود چند روز پیش باگی بزرگ و مشکل ساز برای آی او اس پیدا شد که هشدار – این تاریخ و زمان باعث غیر قابل استفاده شدن دستگاه می‌شود را برای کاربران اعلام کردیم .

با توجه به این باگ اگر تاریخ دیوایس خودتان را روی ۱ ژانویه ۱۹۷۰ تنظیم کنید دیوایس ریست و قابل استفاده نمی باشد . در این مورد اپل به صورت رسمی در وب سایت خودش لینک توضیح و آپدیتی در این مورد اعلام کرد : در اپدیت بعدی آی او اس دیگر از این باگ بزرگ خبری نیست و مشکل حل خواهد شد .

اذعان اپل در مورد باگ از کار افتادن آیفون در تاریخ 1970

متن اپل در مورد این باگ و کسانی که این مشکل دچار شدند :‌

An upcoming software update will prevent this issue from affecting iOS devices. If you have this issue, contact Apple Support.

آپدیت بعدی مشکل حل خواهد شد

خوب همون طور که می دانید  آی او اس ۹.۲.۱ تا الان آخرین نسخه بوده و هنوز مشخص نیست که آپدیت بعدی برای حل این مشکل اضطراری  iOS 9.2.X یا 9.3  خواهد بود ! فقط باید صبر کرد تا ببینیم نسخه جدید آی او اس در چه تاریخی منتشر خواهد شد .

انتظار می رورد نسخه جدید آی او اس در ماه March منتشر شود .

 

و اما چاره کسانی که دچار این مشکل شدند چیست ؟

طبق گفته های یک سری سایت های مرجع خارجی و کامنت کاربران در انجمن ها این مشکل در iOS 8.x و دیوایس هایی با چیپ ست 64 بیت اتفاق می افتد همچنین گزارش ها گفته اند با یک بار قطع و وصل کردن باتری که نیاز به باز کردن آیفون هست  مشکل حل می شود .

 

ویدیویی از این باگ را در پایین ملاحظه می کنید :