اتچ استاندارد ایمیل در ios

با سلام خدمت دوستان
با توییکی کاربردی در خدمت شما هستم که کمی هم قصه داره!
با این توییک میتونید هنگام ایمیل دادن فایل اتچ کنید. بهترین و استاندارد ترین توییک برای اتچ همه چیز در ایمیل های ارسالی.
احتمالا چیزی شبیه به این رو دیده اید یا شاید در همین سایت هم انواع آن به شما معرفی شده باشد. اما این فرق دارد!

حالا قصه ی این چیه؟
قصه از اونجا شروع میشه که من با گوشیم زیاد ایمیل میدادم و معمولا مذاکرات به بیشتر از چند ایمیل می کشید و گاها مجبور بودم توی ریپلای کردن ایمیل یک فایلی رو اتچ کنم که عجیبه با آیفون (بهترین اسمارت فون جهان!) نمیتونم این کار رو بکنم!
تا اینکه رفتم سراغ سیدیا و اون زمان حدود یک سال پیش یا بیشتر هیچ توییکی در مورد اتچ کردن فایل در ایمیل وجود نداشت. و من رفتم و از توی وب سایت سازندش رو پیدا کردم و بعد سورس مخصوصش رو اضافه کردم و دانلودش کردم و البته اون موقع امکانات حالا رو نداشت و بدتر از همه تریال بود و منم امکان خریدش رو نداشتم!
البته در آیتونز استور و خود سیدیا برنامه هایی در مورد اتچ کردم فایل بود و حتی با خود ifile و برنامه های اکسپلورر هم میشه ایمیل داد ولی یه مشکل مشترک همشون داشتن که نمیشد توی ریپلای چیزی اتچ کرد و فقط در ایمیل اول میشه اتچ کرد. یعنی باید اول میرفتیم سراغ فایل حالا توسط هر برنامه ای و بعد باید ارسال ایمیل رو میزدیم و این موضوع شدیدا اعصابم رو خورد کرده بود که چرا کرکش نمیاد.
من عضو دایم Xsellize بودم و بعد از مدتی ورژن قدیمی این برنامه کرک شده بود در صورتی که ورژن جدیدش باگ نداشت و آی او اس 4.3.3 به بالا رو ساپورت میکرد، اما کرکش تا ماه ها نبود! (هییی چه روزگاری بود…)
خلاصه من برای این توییک ماهها شاید هم یک سال صبر کردم تا بتونم استفادش کنم و بسیار وقت گذاشتم که چیزی شبیه بهش پیدا کنم که پیدا نشد تا اینکه همون Xsellize خودمون متوجه این توییک و اهمیتش شد و خیلی سریع کرک هاشو آپدیت کرد تا همین الان. البته حالا مد شده توی همه ی سورس ها این هستش و انگاری تازه کشفش کردن! کلی هم طرفدار داره.
این توییک کاربردی و خیلی کار راه انداز برای من خیلی ارزش داره و از ویژگی هاشم ایناس:

– مستقیم از محیط ایمیل استاندارد خود آیفون میشه فایل اتچ کرد
– قابلیت اکسپلور از خود ایمیل داره که به تمام قسمت های سیستمی و یوزری آیفون و سیستم عامل دسترسی داره
– از ریپلای میشه براحتی فایل اتچ کرد
– میشه چندین فایل رو با فرمت های مختلف بار ها در یک ایمیل اتچ کرد
– سرعت بالای آپلود فایل نسبت به برنامه های مشابه
– میشه چندین عکس رو در جاهای مختلف متن ایمیل گذاشت
– قابلیت زیپ کردن و فشرده کردن چند فایل
– قابلیت انتخاب چندین فایل بصورت مارک کردن
– قسمت مخصوص دوربین (عکس ها و فیلم ها)
– قسمت مخصوص مکانهای محبوب و پر استفاده
– قابلیت نمایش اسم برنامه ها بجای AppId
– استفاده از DropBox
– و…

خلاصه ته برنامس!

خود اپل چیزی برای اتچ کردن نداره چون قراره توی آی او اس فایل ها بصورت اکسپلورر دیده نشده بنابراین خیلی از امکانات اینطوری محدود شده که خوشبختانه با سیدیا آیفون هیچی کم نداره. و بهترین گوشی همون بهترین گوشی دنیا مونده و میمونه!

بعد از نصب و ری اسپرینگ علامت اتچ توی ایمیل اضافه میشه و با کلیک روش برنامه باز میشه و میتونید فایلهاتون رو اکسپلور و انتخاب کنید.

اسکرین شات های مربوط به این توییک همه چیزو نشون میده.

صفحه ی انی اتچ در ایکس سلایز
می تونید فایل ها و فولدر ها رو اکسپلور و انتخاب کنید
بجای کد یو آی برنامه ها اسم برنامه ها براتون میاد که میتونید فایلهایی که از طریق آیتونز داخل برنامه ریختید رو انتخاب کنید.
انتخاب چندتایی فایل و نهایتا میتونید زیپ کنید

می تونید از سورس Xsellize و البته سورسهای معروف دیگه نصبش کنید بنام: AnyAttach ورژن 1.0.8 آخریشه!
موفق باشید