آیپد پرو 9.7 اینچی با دوربین 12 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K

بسیاری مردم دوست دارند که یک آیپد پرو خریداری کنند، اما صفحه نمایش بزرگ آن و قیمت بالا آن‌ها را از این دستگاه دور کرده است. اما در 21 مارس (2 فروردین 1395) ممکن است اپل یک راه حل داشته باشد. طبق شایعات در این تاریخ اپل یک نسخه 9.7 اینچی از آیپد پرو را معرفی می‌کند. این آیپد همان مشخصات آپید پرو رو دارد اما با صفحه نمایش کوچکتر و قیمت کمتر روانه‌ی بازار می‌شود.

مشخصات آیپد پرو 9.7 اینچی تقریباً مطابق آیپد پرو است، این یعنی تراشه A9X،پشتیبانی از اپل پنسل، 4 گیگابایت رم، پشتیبانی از کیبورد هوشمند و 4 اسپیکر در این دستگاه وجود دارد. اما ممکن است این نسخه‌ی کوچک از آیپد پرو اصلی در یک جا برتر باشد، دوربین عقب!

در حالی که آیپد پرو اصلی دارای یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی است، انتظار می‌رود که نسخه 9.7 اینچی یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی همانند آیفون 6s با قابلیت فیلمبرداری 4k داشته باشد.

در 21 مارس (2 فروردین) علاوه بر آیپد پرو 9.7 اینچی، آیفون 4 اینچی اپل که گفته می‌شود آیفون SE نام دارد و یک نسخه‌ی جدید از اپل واچ معرفی می‌گردد. همچنین گزارش شده که بندهای جدید برای اپل واچ رونمایی می‌گردند. تا کنون اپل دعوتنامه ارسال نکرده است اما با وجود اینکه کمتر از 3 هفته باقی مانده است باید به زودی این اتفاق بیفتد و تاریخ دقیق این رویداد تایید گردد.