آیفون 7 پلاس با ظرفیت 256 گیگابایت و دوربین دوگانه [تصاویر]

در دی ماه سال گذشته شایعه‌ای مبنی بر ظرفیت 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس منتشر شد، این شایعه دوباره اما از سوی منبع دیگر منتشر شده است. در حال حاضر بالاترین ظرفیت آیفون 128 گیگابایت است و ظرفیت 256 گیگابایت تنها برای برخی از مدل‌های برای آیپد وجود دارد.

شایعه جدید از تصاویری که توسط یک کاربر Weibo منتشر شده نشأت می‌گیرد که پس از آن دوباره توسط @OnLeaks در تویتر به اشتراک گذاشته شدند. در تصاویر منتشر شده ماژول دوربین دوگانه به چشم می‌خورد. دو تصویر منتشر شده که یکی از پشت ماژول دوربین دوگانه و حافظه 256 گیگابایتی است و دیگری از جلوی ماژول در کنار حافظه‌های SanDisk NAND با ظرفیت‌های 16، 64 و 256 گیگابایت است.

شایعه دوربین دوگانه به دفعات از سوی منابع مختلف منتشر شده است و آن را می‌توان محتمل‌ترین تغییر اصلی دانست. روز گذشته نیز یک شایعه دیگر در رابطه با دوربین آیفون 7 منتشر شد که در آن ادعا گردیده بود هر دو نسخه‌ی آیفون 7 قابلیت OIS وجود دارد. در حال حاضر این قابلیت تنها به نسخه‌ی پلاس دستگاه محدود می‌شود. علاوه بر این گفته می‌شود که سونی و الجی مشترکاً مسئول تولید ماژول‌های دوربین آیفون بعدی اپل هستند.

SanDisk-NAND-Memory-chips-for-the-iPhone-7-Plus

منبع: تویتر