آیفون 7 پرو در کنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس [تصویر]

وبلاگ هلندی iPhoneabonnementen تصاویر جدید و جالبی را منتشر کرده است که در یکی از آن‌ها هر سه مدل سری آیفون 7 در کنار یکدیگر قرار دارند و به ادعای این وبلاگ تصویر مربوط به آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو می‌باشد.

البته این تصاویر در اصل در شبکه اجتماعی چینی Weibo و از سوی یک منبع ناشناس منتشر شده است و نمی‌توان به صحت آن‌ها اعتماد داشت. شایعات در اوایل سال میلادی خبر از نسخه‌ی پرو نسل جدید آیفون در کنار آیفون 4.7 اینچی و آیفون 5.5 اینچی می‌دادند؛ که در تصویر بالا نیز هر سه مدل قابل مشاهده است.

قسمت جلویی نسخه پرو که در تصویر مشخص است، با آیفون 7 معمولی تفاوتی ندارد و سوال بزرگ ویژگی خاص این دستگاه خواهد بود، همان دلیلی که اپل نام پرو را برای این آیفون در نظر خواهد گرفت؛ البته تمامی این مباحث در صورت صحت داشتن شایعات مطرح می‌شوند. دوربین بهتر و یا استفاده از فناوری OLED می‌تواند وجه تمایز آیفون 7 پرو با آیفون 7 پلاس باشد.

همانطور که در شایعات، طرح‌ها و تصاویر گذشته اشاره شده بود، در تصویر زیر هم دوربین آیفون 7 بزرگتر از نسل قبلی خود شده است.

آیفون 7 پرو

اگر به تصویر بالا با دقت نگاه کنید یک نکته وجود دارد؛ حرف ”S”! همانطور که می‌دانید سال 2017، دهمین سالگرد عرضه آیفون محسوب می‌شود و احتمال دارد آیفون سال آینده با نام آیفون 7 و یا آیفون 8 روانه‌ی بازار شود و این تصویر واقعی و یا ساختگی همسو با این شایعه است.

نظر شما در رابطه با این دو تصویر چیست؟ واقعی هستند یا ساختگی؟