عرضه سری آیفون 7 در 30 کشور دیگر و زمان عرضه مدل هرمس اپل واچ 2

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در آخر هفته گذشته در 30 کشور دیگر عرضه شدند. در موج اول عرضه، این دو دستگاه در 24 کشور در 16 سپتامبر عرضه گردیدند و موج دوم عرضه دستگاه شامل بازارهای اروپا و خاورمیانه است.

این 30 کشور عبارتند از: آندورا، بحرین، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، استونی، یونان، گرینلند، گرنزی، مجارستان، ایسلند، جزیره من، جرزی، کوزوو، کویت، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، مالدیو، مالت، موناکو ، لهستان، قطر، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلواکی و اسلونی.

در حالی که برخی مدل‌ها در روز عرضه در ایالات متحده به اتمام رسیدند اپل گفته که به سختی تلاش می‌کند که مدل‌های آیفون 7 پلاس و جت بلک هر دو نسخه را جایگزین کند. هر چند که به نظر می‌رسد تقاضا بالا باشد اما گزارش GFK که بر اساس کانال‌های فروش است، خبر از کاهش 25 درصدی فروش نسبت به سال گذشته می‌دهد.

مدل هرمس اپل واچ 2 نیز در آخر این هفته عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی در هفت نسخه مختلف با بندهای چرم دستی در دسترس خواهد بود. محدوده قیمت مدل هرمس سری اپل واچ 2 از 1150 دلار تا 1500 دلار در ایالات متحده آمریکا است.

علاوه بر آمریکا، هرمس را می‌توان در کشورهای استرالیا، بلژیک، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، ژاپن، ماکائو، روسیه، سنگاپور، اسپانیا، سوئیس، تایوان، امارات متحده عربی خریداری شده، و انگلستان خریداری کرد.

منبع: SlashGear