آیفون 7 در رنگ خاکستری تیره عرضه می‌شود

طبق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ ژاپنی Macotakara، اپل یک رنگ تیره از طیف خاکستری را برای آیفون 7 در نظر دارد که بیشتر شبیه به رنگ سیاهی است که در آیفون 5 شاهد آن بودیم. گفته می‌شود این رنگ جایگزین خاکستری روشن که در سه نسل آخر آیفون از آن استفاده می‌شد، می‌گردد.

رنگ خاکستری _Space Gray_ برای اولین بار در آیفون 5s در سال 2013 ظاهر شد و در ادامه نیز اپل از این رنگ در جاهای دیگر همانند ساعت هوشمند خود استفاده کرد. که این رنگ خاکستری ساعت هوشمند از رنگ آیفون 6s تیره‌تر بود. این گجت پوشیدنی در رنگ مشکی نیز به فروش می‌رسد که می‌تواند یک سایه تیره‌تر از رنگ آیفون 7 باشد.

در گذشته همین وبلاگ ژاپنی Macotakara عامل انتشار گسترده شایعه آبی تیره برای آیفون 7 بود. ظاهراً منابع همان رنگ خاکستری تیره را اشتباهاً آبی تیره دیده‌اند و دلایلی همچون نور محیط هنگام مشاهده باعث این تحریف شده است.

انتظار می‌رود که اپل رنگ‌های دیگر _خاکستری، طلایی، رز گلد و نقره‌ای_ را حفظ کند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تا حدود 3 ما دیگر به همراه iOS 10 عرضه می‌گردد. iOS 10 در حال حاضر به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد.

پ.ن: تصویر قرار داده شده از یک آیفون 5 مشکی است.