آیفون ویژه با نام رمز فراری در کنار آیفون 7s و آیفون 7s پلاس در سال 2017

طبق گزارشات از چین، اپل قصد عرضه سه مدل جدید آیفون در سال آینده را دارد. آن‌ها با نام‌های D20, D21 و D22 طراحی شده‌اند که دو مورد اول احتمالا آیفون 7s و آیفون 7s پلاس نام خواهد داشت. مدل سوم به احتمال زیاد نسخه‌ای ویژه است که در شایعات به طراحی شیشه‌ای، صفحه نمایش OLED بدون حاشیه، دکمه هوم تعبیه شده در صفحه نمایش و شارژ بی‌سیم آن اشاره شده است. طبق گزارشات این مدل با نام رمز داخلی فراری مراحل طراحی و تولید خود را می‌گذراند.

همچنین زنجیره تامین ادعا کرده که لاجیک برد این آیفون به دو نیمه تقسیم می‌شود و با یک کابل رویان به هم متصل هستند. برد اول سخت افزارهای ضروری مانند تراشه A11 و حافظه ذخیره سازی NAND بر روی آن نصب شده است و در برد دوم قطعات سلولار قرار دارند. علاوه بر این‌ها، سینی سیم کارت به سمت پایین دستگاه به جهت آزاد کردن فضای بیشتر برای دیگر اجزای داخلی منتقل می‌شود، ایده‌ای که در آیپد پرو شاهده آن بوده‌ایم.

شایعات مشابه بسیاری منتشر شده‌اند و این تعدد شایعات احتمال صحت آن‌ها را بالا می‌برد. به هر حال زمان نسبتا زیادی به معرفی آيفون‌های سال 2017 مانده است و در ادامه نیز اخبار و شایعات کثیری منتشر خواهد شد.

منبع: appleinsider