آیفون همچنان گوشی هوشمند مورد علاقه نوجوانان است

Piper Jaffray، همان شرکتی که جین موستر در آن فعالیت دارد، در سال دو بار نظر سنجی را میان نوجوان برگزار می‌کند. در این نظر سنجی جایی که آن‌ها پول‌های خود را خرج می‌کنند و همچنین نظرشان در رابطه با محصولات و برندهای خاص مشخص می‌شود. در آخرین نظر سنجی این کمپانی 10 هزار نوجوان شرکت کرده‌اند، که بالاتر از رقم 6500 در نظرنسجی قبلی است.

در نظرسنجی فروردین ماه، 75 درصد از نوجوانان مورد مطالعه گفتند که گوشی بعدی آن‌ها آیفون خواهد بود. در نظر سنجی جدید این رقم به 79 درصد رسیده است. درصد نوجوانانی که دارای آیفون بوده‌اند نیز از 69 درصد به 74 درصد پس از گذشت 6 ماه رسیده است. 21 درصد نوجوانان نیز گوشی بعدی خود را یک دستگاه اندرویدی انتخاب کرده‌اند و در حال حاضر 26 درصد جامعه مورد مطالعه دارای یک گوشی اندرویدی هستند.

در این نظرسنجی موارد دیگری نیز ذکر شده است که می‌توان به شبکه اجتماعی محبوب اشاره کرد؛ که اسنپ چت با داشتن 35 درصد آرا در صدر رده بندی حوزه خود قرار گرفته است. اینستاگرام با 24 درصد و تویتر و فیسبوک با 13 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

متوسط سن این 10 هزار نوجوان 16 بوده است. 55 درصد جامعه آماری مذکر بوده و متوسط درآمد خانوارشان نیز 68 هزار دلار می‌باشد. می‌توانید سایر آمارهای به دست آمده را در تصویر پایین مشاهده نمایید.

combined_infographic_-_jpeg