آیا تاخیر در تولید آیفون ۵ به دلیل مسائل مربوط به سنسور اثر انگشت بوده ؟

13666537301

 

به گزایش رویترز  :   تولید آیفون نسل جدید یا همان iPhone 5S به دلایل و مسائل مربوط به ویژگی سنسور اثر انگشت به تاخیر افتاده است

منابع معتبری در تایوان و ژاپن خبر هایی مبنی بر  تولید انبود آیفون نسل جدید در ماه  ژوئن  داده بودند ُ که با این تاخیر و وضع انتظار می رود این تولید و اخبار از لحاظ زمانی تضعیف شوند .

در واقع این نوع آیفون پیش بینی می شود که iPhone 5S  نامیده شود  و انتظار می رود که شامل ویژگی های جدید مثل سنسور اثر انگشت باشد . که البته یکی از منابع موسخ در تایوان گفت : اپل به دلیل پوشش و راز این قابلیت جدید باعث تاخیر در رونمایی و تولید این نوع ایفون شد . 

البته چندی پیش خبر هایی از تولید آیفون با قیمت پایین تر برای خریداران کم در آمد نیز شده بود که باز هم باید منتظر اخبار اصلی از شرکت اپل باشیم .

یک منبع تولید کننده در گزارشی به رویترز اعلام کردنند :‌

تولید پانل های صفحه نمایش با سایز و مقیاس کوچک تر در ماه May آغاز خواهد شد  که  البته با توجه به اخرین اخبار گفته شده تولید انبوه صفحه نمایش  آیفون جدید و آیفون ارزان تر سایز ۴ اینچی است با این تفاوت که در مدل ارزان تر قابلیت سنسور اثر انگشت فراهم نیست و از جنس ارزان و معمولی تری ساخته شده  می شود .