(رد شد) معرفی آیپد های جدید همزمان با آیفون های جدید؟

iPad (two-up, iPad, iPad mini, hand)

تقریبا اخیرا هر خبری منتشر می شود مربوط به شکل و شمایل آیفون های جدید و تاریخ عرضه iOS7 می باشد اما مدتی بود که خبری در مورد آیپد ها دریافت نکرده بودیم.

Bloomberg می گوید که برخلاف سایر شایعه ها آیپد ۵ و حتی شاید آیپد مینی ۲ با صفحه رتینا در تاریخ ۱۰ سپتامبر همراه با آيفون ها معرفی خواهد شد.

بقیه منابع ادعا دارند که آیپد ها در کنفرانسی دیگر در اکتبر معرفی خواهند شد که این فرضیه عقلانی تر می باشد زیرا بعید است در یک کنفرانس ۴ محصول و حتی شاید بیشتر معرفی شوند.فقط در صورتی این اتفاق می افتد که اپل سنت های قبلی خود را کنار بگذارد.

Erik Slivka از سایت Macrumors همزمان با تاسیس اپل استور جدید در توکیو بیانیه ای را مبنی بر کنفرانس بعدی اپل اعلام کرده است:

منابع ما که رابطه خوبی با اپل دارند اعلام کرده اند که اپل در ۱۰ سپتامبر ۴ محصول جدید اعم از iPhone 5S,iPhone 5C و دو آیپد معرفی خواهد کرد.هم چنین اعتفاد دارد که در این محصولات تغییرات پایه ای بسیار زیادی صورت گرفته تا به راحتی سامسونگ و کمپانی های چینی نوپا را از پا در آرد!

البته عرضه آیپد های در ۱۰ سپامبر کمی دور از انتظار هست چون راه زیادی تا عرضه ی نسخه ای پایدار و نهایی از iOS7 برای آیپد وجود دارد.

انتظار می رود که نسخه ی نهایی iOS7 برای آیپد ۲ هفته دیرتر از نسخه ی آیفون عرضه شود.

 

________________

 

آپدیت : متاسفانه بلومبرگ این خبر را چند ساعت پس از انتشار آن ، از وب سایت خود برداشت و همچنین منابع خبری دیگر هم اعلام کردند که در 10 سپتامبر رسما خبری از آیپد های جدید نیست !