آیا آیفون های ارزان قیمت و آیفون5s در رنگ های مختلف در راه اند ؟

طبق گفته ی وبلاگ Macotakara که از منابع نزدیک به اپل می باشد ، هم پرچمدار بعدی اپل یعنی iPhone 5S و هم آیفون های ارزان قیمت این شرکت علاوه بر رنگ های قبلی سفید و سیاه در رنگ های متفاوتی عرضه خواهند شد .

colors-130523

بر اساس این گزارش ، احتمالا آیفون های ارزان قیمت اپل در ماه ژوئن برای آزمایش به تعداد محدود 1000 عدد تولید می شوند . هرچند که این آیفون های ارزان قیمت در طیف گسترده ای از رنگ ها ارائه می شوند ، اما رنگ مشکی همچنان به عنوان رنگ انحصاری آیفون پرچمدار باقی خواهد ماند .

یکی از منابع می گوید احتمالا این آیفون در رنگ های آبی ، طلایی ، سفید ، نارنجی و خاکستری عرضه می شود. اما منبع دیگر رنگ های سفید ، آبی ، صورتی ، سبز و رنگی بین زرد و نارنجی را پیشنهاد می دهد .

گفته می شود که بعد از نسخه آرمایشی آیفون ارزان قیمت  ، تولید عمده این نسخه از آیفون در بین ماه های جولای و سپتامبر و قبل از تحویل آن به مشتری ها صورت می گیرد .

13.05.23-iPhone_Color

آیفون پرچمدار اپل یا همان آیفون 5s هم در رنگ های بیشتری عرضه خواهد شد و احتمالا تعداد رنگ های آن بیشتر از سه رنگ خواهد بود . در کنار نسخه مشکی این آیفون که اپل همواره این رنگ را ارائه داده است آیفون 5s در رنگ های سبز و طلایی نیز عرضه خواهد شد . این منبع ذکر نکرده است که آیا مانند نسخه های گذشته این نسخه نیز در رنگ سفید نیز عرضه می شود اما احتمالا اپل همچنان از این رنگ محبوب استفاده خواهد کرد .

برای تایید این خبر می توان از عکس های مربوط به جای سیم کارت های رنگارنگ برای آیفون که هفته پیش در اینترنت پخش شد استفاه کرد که دو رنگ متفاوت داشت : یکی از آن ها ظاهری نقره ای داشت و دیگری مایل به طلایی بود.

در آخر وبلاگ Macotakara اعلام کرد که از آیفون 5s انتظار می رود که دارای دو فلش LED باشد .

flash-130523

منبع : Apple Insider