آپدیت سیدیا به نسخه 1.1.28؛ امکان خرید توییک در iOS 10

مدتی است که جیلبریک یالو برای iOS 10 منتشر شده اما کاربران قادر به خرید توییک‌ها از سیدیا نبودند، محدودیتی که در گذشته هم با عرضه جیلبریک‌های جدید شاهد آن بوده‌ایم؛ برای اینکه کاربران توییک‌های نازسازگار را خریداری نکنند، از خرید جلوگیری می‌شود.

حالا جیلبریک و سیدیا در iOS 10 بسیار باثبات‌تر شده‌اند و Saurik امکان خرید را فعال کرده است. حالا کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی توییک مورد نظر خود را خریداری کنند. علاوه بر این، سیدیا به نسخه 1.1.28 آپدیت شده است که برای بهبود عملکرد در iOS 10 می‌باشد. این به روزرسانی تغییرات عمده‌ای را در مدیریت پکیج‌ها به وجود می‌آورد. برای آپدیت به این نسخه به تب Changes بروید و سیدیا را در صورت نبودن آپدیت، رفرش کنید.

با وجود اینکه خرید فعال شده است، اما هنوز هم قادر به خرید برخی از پکیج‌ها نیستید. توسعه دهنده باید خرید توییک را به صورت دستی فعال کند، چون بسیاری از توییک‌ها هنوز برای iOS 10 به روزرسانی نشده‌اند.

به تمامی کاربرانی که در iOS 10 دستگاه خود را جیلبریک کرده‌اند، توصیه می‌شود به این نسخه به روزرسانی کنند. آپدیت سید‌یا در سورس Cydia/Telesphoreo، یکی از سورس‌های پیش‌فرض سیدیا، در دسترس است.

 

منبع iPhoneHacks