آپدیت جدید اپل موزیک برای اندروید با قابلیتی که کاربران آیفون ندارند!

از ماه نوامبر اپل موزیک برای کاربران اندرویدی نیز در دسترس قرار گرفت. در آخرین آپدیتی که به تازگی برای کاربران اندرویدی منتشر شده، چند ویژگی جدید اضافه گردیده است. مهمترین ویژگی اضافه شده، قابلیت دانلود آهنگ بر روی SD card است. همانطور که می‌دانید آیفون از کارت حافظه‌های خارجی پشتیبانی نمی‌کند و در نتیجه این ویژگی هرگز به آیفون نمی‌تواند راه یابد. البته برخی از گوشی‌های اندرویدی نیز وضعیت مشابهی را دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌ها جدیدی که برای کابران اندرویدی در دسترس است، بررسی کامل فهرست اجرای‌های رادیوی Beats 1 است. علاوه بر این، برنامه در حال حاضر امکان جستجو بین آهنگسازارن و مجموعه‌ها وجود دارد.

هم اکنون، به نظر نمی‌رسد که کابران اندرویدی از ویژگی‌های اپل موزیک زیاد خوشحال باشند. برنامه دارای امتیاز 3.3 از 5 در گوگل پلی است. معمولاً برنامه‌های خوب امتیاز بالای 4 کسب می‌کنند.

اپل موزیک برای کاربران اندرویدی به صورت رایگان در دسترس است و یک دوره سه ماهه رایگان را ارائه می‌دهد که همین دوره برای کاربران اپلی نیز در دسترس است و شما به بیش از 30 میلیون آهنگ دسترسی دارد. پس از پایان دوره‌ی رایگان می‌توانید 9.99 دلار ماهانه برای اشتراک یک نفره و یا 14.99 دلار برای اشتراک خانوادگی پرداخت کنید. این اشتراک خانوادگی تا 6 کاربر قابل استفاده است و می‌توانند به صورت همزمان از این اشتراک استفاده نمایند.