آموزش گذاشتن برچسب Explicit بر موزیک در آیتونز

اگر از آیتونز موزیک خریده باشید، حتما دیده اید که بعضی از آن ها برچسب Explicit دارند. این برچسب که یک استاندارد است بیان می کند که متن موسیقی (یا همان محتوای موسیقی) دارای حرف هایی است که ممکن است برای برخی از سن ها مناسب نباشد و این برچسب  که صورت کامل آن این است Parental Advisory Explicit Content نظارت والدین را برای آن مطلبد. حالا شما برای هر چه مرتب تر کردن موزیک های خود در آیتونز و شبیه کردن به نسخه ی اصل میتوانید با این آموزش ساده در سایت اپل اپس، برچسب Explicit را بر موزیک های خود بزنید.

Explicit

 

1. اول این نکته را باید مد نظر داشت که موسیقی باید AAC یا M4A باشد. این آموزش برای فایل های MP3 کار نخواهد کرد. برای تبدیل به فرمت AAC کافی است در آیتونز روی موزیک موردنظر راست کلیک کنید و Create AAC version را بزنید.

2. حالا فایل زیپ زیر را دانلود کنید (حجم 170 کیلوبایت)

لینک دانلود

دانلود با لینک مستقیم

 

3. فایل زیپ را استخراج کنید. در این پوشه سه فایل خواهید دید که یکی از آنها به نام SetExplicit.js می باشد.

4. حالا پوشه را Minimize کرده و آیتونز را باز کنید و موزیک های مد نظرتان را انتخاب کنید تا های لایت شوند.

5. حالا اندازه ی پنجره ی آیتونز و اکسپلورر ویندوز را طوری تنظیم کنید که هر دوی آنها در مانیتورتان دیده شوند. یعنی آیتونز رادر سمت چپ صفحه و پوشه ای که فایل های استخراج شده در آن وجود دارد در سمت راست صفحه قرار دهید، به طوری که هر دوی آنها دیده شوند.

6. حالا فایل SetExplicit.js را اجرا کنید.

اگر Error مشاهده کردید، یعنی مرحله ی 5 را درست انجام نداده اید. دوباره مرحله ی 5 را با دقت انجام دهید.

7. اگر مشکلی دریافت نکردید، حتما یک پنجره ی اجرای سیاه برای چند ثانیه می آید و می رود. حالا یکبار اگر نیاز باشد، آیتونز را بسته و باز کنید. حالا فایل موسیقی شما دارای برچسب Explicit است!