آموزش دریافت فالوور و لایک بی نهایت اینستاگرام

با سلام خدمت همراهان همیشگی اپل اپس

امروز یکی از اختصاصی ترین و بی نظیر ترین آموزش ها را برایتان آماده کرده ایم.اما قبل از اینکه اینکه خواندن آموزش را بخوانید لطفا ابتدا متن زیر را مطالعه کنید:

آموزش دریافت فالوور و لایک بی نهایت اینستاگرام

خب ما آموزش را شروع میکنیم.لطفا به ترتیب و به دقت متن را مطالعه کرده تا شبه و سوالی برایتان پیش نیاید.
ابتدا شما برای دریافت فالوور های خارجی و ایرانی بصورت ترکیبی به پنج اپلیکیشن نیاز دارید.که اول اسم اپلیکیشن ها را نوشته و سپس عکس زیر را برای مشاهده آیکون اپلیکیشن ها تماشا کنید.

توجه :‌ بعضی از این اپلیکیشن ها در اپ استور نیست و قابل دانلود نیستن به همین خاطر اپل ایدی مخصوص که داخلش این اپ ها وجود داره رو برای شما قرار دادیم تا  به کمک اپل ایدی ما ابتدا لاگین کنید توی اپ استور از مسیر ( Setting > iTunes appstore ) سپس به اپ استور برید

اپل آیدی که باید ست کنید به صورت زیر می باشد :
AppleID : Masoudmohammadi25@gmail.com
 Password : M9187798125m

این اپل ای دی رو ابتدا روی آیفون  خودتون ست کنید – ( Setting > iTunes appstore ) اپل ایدی را وارد کرده و  سپس به اپ استور برید

۱– از تب های پایین روی Updates کلیک کنید

۲– حالا از بالای صفحه روی Purchased کلیک کنید

۳– از اینجا اسم برنامه های زیر را در فیلد جستجو بنویسید و به کمک عکس زیر آیکون اپ رو تشخیص داده و دانلود کنید (‌دقت کنید برای دریافت نیاز به V-PN دارید . )  برای خرید و پ ان  در تلگرام به 09120460083 پی ام دهید .

 

اسم اپلیکیشن هایی که باید برای این سرویس نصب کنید

1_Get Followers
2_8000Followers
3_FollowersFree
4_FollowersBoom
5_Get Followers ورژن متفاوت

برای درک بهتر اسم و آیکون اپلیکیشن ها تصویر زیر را مشاهده کنید.

حال شیوه ی کار به این گونه است که این اپلیکیشن ها بصورت عادی به شما فالوور و لایک می دهند اما در صورتی که شما نیز باید دیگران را لایک و فالو کنید.
اما ترفند به این گونه است که این اپلیکیشن ها در حالت عادی به شما اجازه می دهد که از چندین اکانت بصورت همزمان استفاده کنید.
اما شما برای دریافت رایگان امتیاز بدون اینکه کسی را فالو و یا لایک کنید باید ابتدا یک اکانت فیک یا الکی در وبسایت رسمی اینستاگرام بسازید حال دیگر بعد از ساخت اکانت دیگر کاری نکنید و مستقیما به این اپلیکیشن ها برگردید و با اکانت جدید وارد شوید.(البته همه ی اپلیکیشن ها خوب اند و با این ترفند کار می کنند اما پیشنهاد ما این است که از اپلیکیشن های شماره 1 و 2 و 5 بیشتر استفاده کنید)
دقت کنید که ابتدا با اکانت الکی یا فیک امتیاز بگیرید و پس از اینکه امتیاز گیری تموم شد اکانت اصلی خودتان را وارد کرده و فالوور بزنید.

مرحله بسیار مهم آن این است که هرچقدر هم امتیاز گرفتید فقط و فقط کمترین مقدار فالوور یعنی معمولا 5 فالوور هست را برنید.زیرا در این مرحله سیستم اشتباه می کند و بجای 5 فالوور بسیار بیشتر فالوور در اختیار شما میگذارد.
همانطور که گفته شد اصلا نیازی ندارید که با اکانت اصلی خود کسی را فالوو یا لایک کنید و شما فقط با یک اکانت فیک یا الکی امتیاز میگیرید.
حال پس از اینکه امتیاز هایتان را گرفتید.اگر دقت کرده باشید وقتی اکانت اصلی یا اکانت دومتان را وارد می کنید 100 امتیاز جایزه به شما می دهد.خب ما از این ویژگی استفاده می کنیم و ترفند دیگری بکار میبریم.وقتی امتیاز هایتان را مصرف کرده از اپلیکیشن گزینه Log Out All و در اپلیکیشن هایی که این گزینه را ندارند وارد قسمت اکانت ها شده و اکانت الکی یا فیک را به سمت چپ بکشید و Delete را بزنید و همانطور که مشاهده می کنید از اپلیکیشن خارج شدید.
با این روش شما میتوانید با هر یک اکانت الکی بدون محدودیت تعداد بسیار زیادی فالوور رایگان دریافت کنید.برای دریافت فالوور های بیشتر شما میتوانید دوباره یک اکانت الکی دیگر بسازید و امتیاز گیری کنید و باز اکانت دوم را وارد کنید تا دوباره 100 امتیاز دیگر بصورت رایگان بگیرید.
توجه داشته باشید حتما پس از استفاده از امتیازها اکانت ها خارج کنید به این دلیل که اگر باز دوباره اکانت جدید وارد کردید به شما امتیاز فعالسازی بدهد.و حتما همیشه ابتدا اکانت الکی یا فیک را وارد کنید و سپس اکانت اصلی خود را به عنوان اکانت دوم وارد نمایید.
مطمین باشید این روش تست شده و ما روش را به شما نشان دادیم و به شما بستگی دارد با توجه به فعالیتتان میتوانید به 100 هزار فالوور نیز دست یابید.

اما چگونه فالوور ایرانی را دریافت کنیم؟

 

خب روش قبل مختص به دریافت بی نهایت فالوور خارجی و ایرانی بصورت ترکیبی بود.اما این روش مختص دریافت فالوور اما محدود است و کم کم فالوور دریافت می کنید.
خب حتما شما هم اسم اپلیکیشن های کافه اینستا و فالوور بگیر را شنیده اید.خب ما ترفند دریافت فالوور را نیز بدون فالو کردن شخص به شما آموزش می دهیم.
هر دو اپلیکیشن به شما امکان انتقال سکه یا امتیاز را به شما می دهند.
در اپلیکیشن فالوور بگیر چون قابلیت استفاده چند اکانت بصورت همزمان را دارد شما میتوانید مثل مراحل قبل یک اکانت الکی بسازید و سپس امتیاز جمع کرده و به اکانت اصلیتان انتقال دهید و فالوور بگیرید.
اما برای اپلیکیشن کافه اینستا شما باید از اکانت اصلی خود خارج شوید و اگانت الکی را وارد نمایید سپس به جمع کردن امتیاز بپردازید و پس از آن شما میتوانید مستقیما از منو و از قسمت درخواست فالوور برای دیگران, برای اکانت اصلی خود فالوور بزنید.

اپلیکیشن های گفته شده را میتوانید به سادگی از اپ استور دانلود نمایید بغیر از فالوور بگیر.
که فالوور بگیر را نیز می توانید به سادگی و از طریق مرورگر Safari از این لینک دانلود نمایید:

خب شاید شما بگویید که این که اصلا هک یا چیزی نبود یا چیز ساده ای بود.اما این روش نتیجه زحمات و تلاش بوده که بدست آمده و شما میتوانید با روش اول تعداد فالوورهایی بسیار بالا را دریافت کنید. در همین قسمت به پایان آموزش رسیدیم.لطفا از ما حمایت کنید.

تقدیم به اپل اپسی های عزیز

لطفا با نظراتتون از ما حمایت کنید .