آموزش تست سرعت ، عملکرد ، گرافیک و… دیوایس شما ( اختصاصی )

درود به همه ی دوستان همیشه همراه اپل اپس ،

امروز برای شما عزیزان آموزش  تست سرعت ، عملکرد ، گرافیک و…. دیوایستون رو آماده کردیم . ادامه…

شاید اسم برنامه ی GeekBench به گوشی شما خورده باشید ، این نرم افزار بدون شک معروف ترین و دقیق ترین نرم افزار سنجش سرعت و عملکرد دستگاه ها است که هم یرای iOS و هم برای Android موجود می باشی ، همچنین نسخه ی مک و ویندوز این برنامه نیز وجود دارد .

برای دانلود برنامه با لینک مستقیم کلیک کنید

 

 

یعد از نصب برنامه وارد اون بشید ; در همون صفحه ی اول مشخصات دستگاه از جمله ورژن ، سرعت و نوع پردازنده ، حجم مموری و غیره نوشته می شود . ( در عکس زیر برای ایفون 5 است . )

 

 

 

 

 

 

2 . کمی پایین تر ار مشخصات گزینه ی Run Benchmarks وجود دارد ، اون رو بزنید و کمی منتظر بمانید تا عملیات لازم انجام شود .

 

 

 

3 . بعد از تموم شدن آن در صفحه ی جدید یک عدد نوشته می شود که درواقع اون امتیاز بدست آمده است . یعنی هر چه قدر اون عدد بیشتر باشد سرعت و عملکرد دستگاه بهتر است . شما می تونید برای اطلاعات بیشتر به پایین تر از امتیاز کل برید تا امتیاز تک تک قسمت های دستگاهتون رو ببینید . ( در عکس زیر امتیاز آیفون 5 است ) .

 

 

 

 

 

 

محصولات اپل متاسفانه در تست های انجام شده از میانگین امتیاز تمامی تبلت ها و اسمارت فون های جهان یک ذره امتیاز پایینی دارند ، اما با انتشار آیفون انقلابی بسیار بزرگ در تمام دنیا رو داد چرا که آیفون 5 با میانگین امتباز 1640 قوی ترین گوشی جهان از نظر سرعت و عملکرد است و در رتبه ی اول قرار دارد !

 

شما می تونید اطلاعات بیشتری از بالاترین امتیاز های گوشی ها و تبلت های Android و iOS در  جدول زیر بدست آورید .

 

دوستان هم اگر خواستند از امتیاز اسکرین شات بگیرند و لینک عکس رو در کامنت بذارند .  ( سلیقه ای )

 

 

 

 

 

 

 

 

امیدوارم از این پست اذت بره باشید 🙂

با تشکر .