آمار دانلود iBooks Textbooks تنها سه روز پس از انتشار

سایت AllThingsD آماری را منتشر کرده که توسط Trip Chowdhry جمع آوری شده است. طبق این آمار، تنها سه روز پس از انتشار، حدود 350000 عدد iBooks Textbooks از iBookstore دانلود شده است. این آمار همچنین نشان می دهد که حدود 90000 iBooks Author از Mac App Store در این مدت دانلود شده است.

این آمار بیانگر یک پیروزی فوق العاده دیگر ازسوی اپل است و اگر این آمار همچنان رو به افزایش باشند می توانیم مطمئن باشیم که اپل یک بار دیگر دنیای فناوری را متحول کرده.

با این که در زمان افتتاح فقط هشت iBooks Textbook منتشر شد، با این حال آمار دانلود به اندازه قابل توجهی زیاد است. هنوز معلوم نیست که از این تعداد دانلود، چه تعداد برای آثار پولی و چه تعداد برای تنها اثر رایگان بوده. هفت اثر از این هشت کتاب با مبلغی حداکثر حدود 14.99 دلار به فروش می رسد.

اثر هشتم به نام ” زندگی روی زمین ” اثر ” E.O. Wilson ” به طور رایگان عرضه شد. البته این اثر فقط دو فصل را به رایگان در اختیار گذاشته و بیشتر برای آن است که کاربران بتوانند بدون پرداخت پول، این امکان جدید را آزمایش کنند. هفت اثر دیگر نیز قرار است نمونه ای رایگان را ارائه دهند.

 

ترجمه شده از: MacRumors

 

 

 

iBooks