آشنایی با قابلیت Visualizer آیتونز

نرم افزار آیتونز یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی است که قابلیت های فراوانی به کاربر می دهد. مثلا مرتب کردن فایل ها در کتابخانه ی آن (Library) بسیار راحتتر و لذت بخش تر از نرم افزار های دیگر است. اما قابلیتی که در این پست می خواهم درباره ی آن حرف بزنم، زیاد شناخته نشده و بسیاری از کاربران آن را نمی دانند. این همان قابلیت Visualizer در آیتونز است. (موجود فقط در نسخه ی کامپیوتری آیتونز نه در آی دیوایس ها). هنگام پخش موسیقی آن را فعال کنید تا لذت موسیقی دوچندان شود. Visualizer چنان خود را با موزیک چفت و هماهنگ می کند که لذت خواهید برد. Visualizer نمایش های خود را با استفاده از ریتم های موزیک می سازد و بسیار زیباست. تصاویر زیر را ببینید.

 

Visualizer

1

Classic Visualizer

2

آیتونز دو نوع Visualizer دارد. یکی همان نسخه ی فعلی و دیگری آنی که در نسخه های قدیمی تر آیتونز موجود است و نامش هم Classic Visualizer می باشد.

ابتدا کلید ترکیبی Ctrl+B را بزنید تا اگر منوی بالای آیتونز نیست، نمایش داده شود. سپس به view/Visualizer بروید و نوع Visualizer را انتخاب کنید. سپس Show Visualizer را بزنید. برای این کار از کلید ترکیبی Ctrl+T هم میتوانید استفاده کنید. برای تمام صفحه کردن Ctrl+F را بزنید. با دوبار زدن کلید Space هم Visualizer تغییر میکند.