آزمایش 5 نمونه مختلف از آیفون 7 توسط اپل!

آیفون بعدی اپل انتظار می‌رود که آیفون 7 نام داشته باشید، نسل بعدی سری آیفون 6S محسوب می‌شود. مانند همیشه اپل به این دستگاه ویژگی‌های جدید را اضافه خواهد کرد و تغییراتی که گاهاً جزئی هستند را برای طراحی آن در نظر می‌گیرد. اگر به سیر انتشار محصلات اپل دقت کنید، پس از آیفون 3GS، آیفون 4 با طراحی جدید منتشر شد، در حالی که عرضه آیفون 4s با معرفی سیری صورت گرفت. سال بعد آیفون 5 با یک صفحه نمایش 4 اینچی روانه بازار شد. آیفون 6 با یک دید متفاوت و صفحه نمایش 4.7 اینچی عرضه شد و فبلت 5.5 اینچی 6 پلاس همراه آن معرفی شد.

طبق گزارش GforGames، شایعاتی از کشور چین به گوش می‌رسد که گفته می‌شود اپل در حال آزمایش 5 نمونه مختلف با ویژگی‌های سخت افزاری متفاوت  از آیفون 7 است!

بر اساس گزارش منتشر شده، برخی از فن‌آوری‌های استفاده شده در این دستگاه عبارت است از کانکتور USB نوع C سازگار با هدست، تکنولوژی شارژ بی‌سیم، Force Touch چندگانه، دوربین دوگانه و جاسازی تکنولوژی اثر انگشت در صفحه نمایش! این منبع همچنین ادعا کرده است که اپل نیم نگاهی هم برای آزمایش صفحه نمایش‌های AMOLED دارد که بر اساس گزارش‌های اخیر این موضوع تا سال 2018 احتمالا رخ نخواهد داد.

مقوله تست دستگاه‌های مختلف اپل امری طبیعی است، که برخی اوقات اطلاعاتی از آنان هم به بیرون درز می‌کند، همانند حذف پورت 3.5 میلی‌متری آیفون، البته تمامی این خبرها را نمی‌توان به طور کامل تایید و یا تکذیب کرد. می‌توان یکی از قدرتمندترین احتمالات برای آیفون بعدی را USB نوع C دانست همچنین امکان دارد هیچکدام از موارد یاد شده استفاده نشوند! برای انتشار این آیفون باید تا اواخر سال 2016 صبر کرد و مطمئنا تا روز معرفی محصول اطلاعات منتشر شده توسط اپل تایید و یا تکذیب نمی‌شوند. باید دید ساکنین کوپرتینو در سال آینده میلادی چه محصولی را روانه بازار خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ کدام یک از تکنولوژی‌های یاد شده برای شما جذاب‌تر است و کدام را احتمال می‌دهید که در آیفون بعدی شاهدش باشیم؟

با اپل اپس همراه باشید

آیفون 7